این بسته بندی خلاقانه برای ترک سیگار و با هدف تبلیغات اجتماعی و فرهنگ سازی در سراسر جهان انجام گرفته است. سالانه بیش از هفت میلیون نفر در سرتاسر جهان به خاطر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند. متأسفانه این اتفاق بارها رخ می دهد که مرگ یک نفر، فاجعه ای است در حالی که مرگ میلیون ها نفر ساده به نظر می رسد و  هیچکس تحت تاثیر قرار نمی گیرد. طراحان به عنوان بخشی از یک مبارزه ترک سیگار، می خواستند ارتباط بین سیگار کشیدن و مرگ را با یک طراحی قانع کننده ترسیم کنند. به همین خاطر جعبه سیگار را به شکل تابوت طراحی کردند تا یک پیام کاملا واضح مطرح کنند: «سیگار کشیدن کشنده است».

این بسته بندی مفهومی نشان می دهد که چقدر مشکلات سلامتی ناشی از سیگار کشیدن به هر یک از ما نزدیک است. پیام کلیدی تصویر این است که به شخص یادآوری کند هر بار بسته بندی سیگار خریداری می کند، در واقع یک تابوت کوچک در جیب خود می گذارد. 

بسته بندی محصول بسیار پر اهمیت است زیرا در برخورد با هر محصول اولین چیزی است که دیده می شود و می تواند تأثیر زیادی بر ذهنیت افراد ایجاد نماید. بسته بندی محصول حتی قبل از خود محصول دیده می شود در نتیجه استفاده از چنین ایده ای یعنی بسته بندی سیگار داخل تابوت می تواند تأثیرگذار باشد و شخص در اولین برخورد با دیدن تابوت به فکر فرو رود.

طراح بسته بندی سیگار

این بسته بندی جالب سیگار توسط شرکت Reynolds & Reyner و در سال 2010 ارائه شده است و به صورت کمپینی تبلیغاتی برای فرهنگ سازی جامعه در آمده و پوسترهایی هم از آن در بیش از 20 سایت معتبر، مجلات و روزنامه ها منتشر شده است. همچنین این طراحی بسته بندی برنده جایزه Ukrainian Design The Very Best Of 2014 نیز شده است.

این شرکت 121 پروژه گسترده برای کمپانی های بزرگ سراسر جهان از جمله اکراین، امریکا، روسیه، کانادا، فرانسه، عربستان، چین و سایر کشورها انجام داده است و 13 جایزه از سال 2014 تاکنون کسب کرده است. شرکت Reynolds & Reyner در سه نقطه از جهان مستقر است: اکراین، نیویورک و شانگهای و با برندهای مطرحی از جمله: دیوید بکهام، کوکاکولا، Nestle و غیره همکاری داشته است.