تولید محتوا بدون هزینه و با کیفیت بالا

تولید محتوا و بازاریابی محتوا را می توان به عنوان اصلی ترین وظیفه بازاریابی آنلاین در نظرگرفت. روزانه وبلاگ نویسان زیادی در سراسر دنیا سعی می کنند تا با فراهم کردن محتوای ارزشمند کاربران را به سمت موضوعات مورد نظر کسب و کارها جلب نماید. این رقابت شدید در تولید محتوا در اصل تلاشی است برای دستیابی به بازاریابی درونگرا که بی شک هم ما به آن باور داریم.

شاید شما نیزبرای یک بار هم سعی کرده باشید تا یک مطلب جدید در سایت خود قرار دهید و حتما می دانید که برای قراردادن فقط یک مقاله یا بلاگ چه زمان زیادی باید صرف شود تا دیگران حاضر باشند آنرا مطالعه کنند و یا آنرا ببینند. البته فقط کیفیت بالای متن نیز نمی تواند باعث شود که دیگران مطالب شما را بخوانند و عوامل دیگری از قبیل انتخاب تصاویر ، انتخاب عناوین و صدها موضوع دیگر موثراند که یک مطلب را به یک محتوا ارزشمند تبدیل نماید.

تولید محتوا بدون هزینه و با کیفیت بالا

تولید محتوا آسان

واقعا آیا همیشه برای دست یافتن به بهترین نتیجه، سخت تلاش کردن و صرف هزینه زیاد لازم است؟ آیا روشی وجود ندارد که محتوای مورد نیاز با کیفیت و بدون زحمت تولید شود و ما نیز مجبور نباشیم هزینه زیادی برای آن بپردازیم؟

شاید شما نیز متعقد باشید که برای موفقیت در بازاریابی محتوا می بایست زمان و هزینه زیادی صرف کنید تا به موفقیت برسید. ولی در حقیقت و در الگوهای جدید دیجیتال مارکتینگ این موضوع 100 درصد صهت ندارد و در نگرشی جدید امروز شرکت های بازاریابی آنلاین سعی می کنند با طراحی ترفندهای جذب مشارکت کاربران آنلاین اقدام به تولید محتوا ارزشمند در حجم زیاد نمایند.

تصور کنید که 100 هزارنفر روزانه برای شما و زیر پرچم برند شما تولید محتوا کنند و شما نیز مجبور نباشید به آنها هزینه پرداخت کنید. در این روش با ایجاد فضایی مناسب، از کاربران اینترنتی دعوت میشود تا به صورت رایگان اطلاعات و دانش خود را در اختیار شما قراردهند.

استفاده از اجتماعات اینترنتی یکی از بهترین راه کارهای تولید محتوا می باشد که به طور مثال می توان به سایت های فروم ، سایت های آگهی رایگان و سایت های وبلاگ نویسی اشاره کرد.

american express یکی از بزرگترین کمپانی های ارسال مرسولات دنیاست که حتما نام آن برای شما آشناست در همین خصوص برای استفاده از پتانسیل جوامع اینترنتی وب سایتی با عنوان open froum طراحی کرده است که در آن متخصصان بنام دنیا روزانه برای این برند معروف تولید محتوا می کنند و هیچ هزینه ای دریافت نمی کنند.

حتما به وی سایت  open froum سری بزنید و از مطالب ارزشمند آن استفاده کنید. این وب سایت می تواند الگو بسیار مناسبی از یک فروم موفق اینترنتی باشد.

تولید محتوا به روش شرکتهای بزرگ

پس فراموش نکنید همیشه لازم نیست همه محتوا را خود شما تولید کنید. با طراحی روش های تشویقی و حضور در جوامع اینترنتی از کاربران اینترنتی دعوت کنید تا با نام تجاری شما اقدام به تولید محتوا ارزشمند نمایند و شما نیز با مدیریت صحیح منابع حداکثر استفاده را از شرایط موجود نمایید و در نهایت سود بدست آماده را با مشتریان و بلاگ نویسان خود تقسیم کنید.