دیجیتال مارکتینگ نسبت به 10 سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و کسب و کارها نیز امروز نگاهی متفاوت به این ابزار بازاریابی دارند. از این رو در ادامه سعی کرده ایم نکات مهمی که شما باید در خصوص استراتژی بازاریابی آنلاین خود داشته باشید را مطرح کنیم.

اختصاص بودجه بیشتر برای دیجیتال مارکتینگ (ِDigital Marketing)

در سال 2017 برای اولین بار میزان هزینه های صرف شده برای دیجیتال مارکتینگ  در غرب از هزینه تبلیغات تلویزیونی پیشی گرفت. بر اساس گزارش های منتشره e-marketer، تبلیغات تلویزیونی هزینه ای بالغ بر72 میلیارد دلار داشتند، در حالی که هزینه های صرف شده در حوزه بازاریابی دیجیتال چیزی در حدود 77 میلیارد دلار بود.

بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing)

بازاریابی موبایلی

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا توسط گوگل در ده کشور از جمله ژاپن و آمریکا انجام شد، عمده جستجوهای انجام شده بوسیله موبایل بوده است و هر روز سهم کامپیوترهای خانگی (PC ) در حال کم شدن است.

ویدئوها، جالب توجه مشتریان (Video Marketing)

 مطالعات انجام شده نشان می دهد، تمایل مشتریان به مشاهده ویدئو برای کسب اطلاعات از محصول یا خدمات، چهار برابر بیشتر از خواندن متن است.

بازاریابی مبتنی بر چند دستگاه (Cross device marketing)

برندهایی که از یک راهکار بازاریابی چند دستگاهه موثر پیروی نمی کنند مطمئنا از رقبای خود عقب خواهند افتاد. بر اساس مطالعات صورت گرفته، به طور میانگین هر مشتری از طریق 5 دستگاه مختلف با فضای مجازی ارتباط دارد.

افزایش فروش با استفاده از LOCATION

فروش و معرفی خدمات برای یک منطقه و محل خاص از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که در این سیستم، تبلیغات شما موثرتر و کم هزینه تر خواهند بود.

همین چند نکته ساده می تواند نگاه شما را به بازاریابی آنلاین در سال آتی تغییر دهد. اگر هنوز در خصوص دیجیتال مارکتینگ اقدامی نکردید هرچه زودتر دست بکار شوید و فعالیت خود را در دنیا مجازی آغاز کنید.

برای مشاوره در خصوص بازاریابی آنلاین با کارشناسان هوراد با شماره 72316-021 تماس بگیرید.