
دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بی تردید امروز یکی از موثرترین و سریع ترین ابزار بازاریابی می باشد که دیگر همه آنرا جدی می گیرند. شرکت های قدیمی و جدید به نوعی دوست دارند از بازار بزرگ فضای مجازی سهمی برای خود داشته باشند ولی متاسفانه معمولا راهکار آنرا نمی دانند و به دلیل مشاوره های غلط به بیراهه می روند.
خیلی وقت ها ما شاهد هستیم شرکت های خیلی بزرگ و سرشناس از این فرصت به این بزرگی استفاده نمی کنند و بی دلیل آینده شرکت خود را به خطر می اندازند و یا با راه انداختن برخی از شبکه های اجتماعی خود را متقاعد می سازند که در حال بازاریابی آنلاین هستند. حتما اگر از این گروه سوال کنید که آیا شما در حوزه دیجیتال مارکتیگ فعالیت می کنید با اعتماد به نفس به شما جواب خواهند داد بله ما اینستاگرام داریم و کلی هم فالور دارد. ولی آیا داشتن یک اکانت اینستاگرام برای دیجیتال مارکتینگ کافیست ؟ آیا دیحیتال مارکتینگ فقط راه اندازی شبکه های اجتماعی است. جواب این سوال خیر است و در حقیقت شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای ابتدایی دیجیتال مارکتینگ می باشند.
ما همیشه به مشتریان خود می گوییم در صورتی که می خواهید بازاریابی آنلاین انجام دهید ابتدا باید یک سایت مناسب و استاندارد داشته باشید در غیر اینصورت دیجیتال مارکتینگ معنی نخواهد داشت. پس از راه اندازی وب سایت خدمات زیر در حوزه دیجیتال مارکتینگ قابل ارائه خواهد بود.
خدمات دیجیتال مارکتینگ
مقالات مرتبط
دیجیتال مارکتینگ در مقابل بازاریابی سنتی
دیجیتال مارکتینگ چه فرقی با بازاریابی سنتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا تعرف دیجیتال مارکتینگ را بدانیم و در نهایت به نقاط قوت و ضعف آن پی ببریم. دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ و نکات مهمی که باید بدانید!!!
دیجیتال مارکتینگ نسبت به 10 سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و کسب و کارها نیز امروز نگاهی متفاوت به این ابزار بازاریابی دارند. از این رو در ادامه سعی کرده ایم نکات مهمی که
بهترین روش های تبلیغات اینترنتی
امروزه تمامی کسب و کارهای به نوعی در اینترنت حضور دارند. این بنگاه های اقتصادی ممکن است در زمینه فروش محصولات یا خدمات فعالیت داشته باشند به هر صورت همه این کسب و کارها یک
بازاریابی ربایشی یا درونگرا
بازاریابی ربایشی (درونگرا) چیست ؟ بازاریابی ربایشی یا درونگرا (Inbound Marketing) روشی از مارکتینگ است که تمرکز آن بر روی جذب مشتری و کشاندن او به درون بنگاه های اقتصادی شما (خصوصاً از طریق محتوای
ویدیو تبلیغاتی شرکت مخابراتی Bouygues
ویدیو تبلیغاتی شرکت مخابراتی Bouygues توسط شرکت تبلیغاتی BETC Paris و به کارگردانی Martin Werner ساخته شده است. در این ویدیو تبلیغاتی پدر خانواده در زمان کریسمس برای پسر کوچک خود شروع به رقص می کند و
بازاریابی محتوا و کارشناسان تولید محتوا
بازاریابی محتوایی، یک روش دیجیتال مارکتینگ است که دست به تولید و گسترش محتوای مرتبط و ارزشمند می زند و این کار را در جهت جذب و متقاعد ساختن مخاطب و ایجاد ارتباط مستمر با