این طراحی بسته بندی برای اشاره به مزرعه ی اصلی و برداشت محصولات از آن جا ارائه شده که توسط Allysha Bendik طراحی شده است. نشانه ارگانیک بودن و تاکید بر طراوت محصولات در طراحی بسته بندی آن ها تأثیر چشمگیری در فروش محصولات داشته است.

استفاده از یک بسته کاغذ سبز ساده و یک لیبل با نوشته ی «تازه برداشت شده» روی آن، طرح بسته بندی را برجسته کرده است و در پشت بسته اطلاعاتی از مزرعه محلی که محصول از آن برداشت شده و روزی که برداشت شده و  توضیحات کمی از روش های پایدار مورد اهمیت برند، نوشته شده است.

این طراحی بسته بندی قابل بازیافت برای محصولات ارگانیک که از جنس کاغذ می باشد، قطعا باعث کاهش زیان و اتلاف مواد می شود و تنها با کمک گرفتن از یک ایده ی ساده توسط مصرف کننده، محصول را در دست خود تصور می کنید و به طور اتوماتیک هویج تازه به نظرتان می رسد. این طرح بسیار ساده و در عین حال کاربردی و دوستدار محیط زیست است و به خوبی هدف تبلیغاتی برند را به مصرف کننده نشان می دهد.