طراحی لوگو های برتر سال 2017 بر اساس سبک طراحی و شکل ظاهری آنها در این مقاله برای شما گردآوری شده است. فراموش نکنید قبل از اینکه شروع به طراحی لوگو نمایید حتما لوگو های برتر سال های گذشته را ببینید و پس گرفتن ایده شروع کنید به زدن اتدهای اولیه . بهتر است اتدهای اولیه خود را بروی کاغذ بکشید و آنها را از نظر بصری و تکنیکی برای خود تقسیم بندی کنید. چنانچه در طرح های اولیه گزینه هایی به نظرتان مناسب آمد آنها را ازمیان بقیه جدا کنید و با طراحی لوگو های سال های گذشته مقایسه کنید.مطمئن شوید که طرح های شما چیزی کمتر از طرح های سال های قبلی نداشته باشند چراکه در رقابت شدیدی که در دنیا بصری وجود دارد مخاطب همیشه خواستار تکامل طرح ها می باشد و به صورت خودکار در حال آموختن است در نتیجه طرح شما باید بدون نقص و به روز باشد.

در ادامه لوگو های زیرا مشاهده نماید و در خصوص سبک های مختلف طراحی آنها در سال 2017 بیندیشید. ما در مقاله قبلی در خصوص برترین لوگو های سال 2016 صحبت کردیم که مقایسه این مجموعه ها می تواند شما را در طراحی لوگو خود بسیار کمک کند.

طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو هوراد طراحی لوگو هوراد طراحی لوگو هوراد طراحی لوگو هوراد طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو طراحی لوگو هوراد طراحی لوگو هوراد