طراحی کارت ویزیت مانیتور ضربان قلب به صورت کاملا متفاوت و هوشمندانه ای، برای برند Mobilecg طراحی و اجرا شده است. در این کارت ویزیت یک دستگاه مینی EKG نصب شده است که به صورت ساده عمل می کند و می تواند میزان ضربان قلب را اندازه گیری کرده و نمایش دهد. البته روی کارت ویزیت نوشته شده که این یک دستگاه تشخیص و قابل استناد نیست و برای دسترسی به یک منبع کاردیوگرافی معتبر به وب سایتشان مراجعه نمایید.

ایده طراحی کارت ویزیت

در واقع این کارت ویزیت روش صحیح و هوشمندانه ای را برای جذب افراد و به نوعی تبلیغات پیش رو گرفته است. ابتدا با قرار دادن یک دستگاه مینی EKG خلاقیت و کاربری خاصی به کارت ویزیت اضافه کرده است که استفاده از آن برای هر شخصی جذابیت دارد. در واقع اشخاص با مشاهده این خاصیت کارت، به صورت تفریحی از دستگاه مینی استفاده می کنند و برایشان جنبه ی سرگرمی دارد.
پس از جذب افراد با یک وسیله سرگرم کننده و کاربری بخشیدن به یک کارت ویزیت ساده، نوبت آن می رسد که آن ها را به سمت هدف اصلی راهنمایی کند. یعنی پس از برانگیختن احساس کنجکاوی افراد، با تیتر هشدار آن ها را به استفاده از دستگاه معتبر تشخیص ضربان قلب تشویق می نماید و راه دسترسی به آن را مطرح می نماید.

در همین سمت کارت وب سایت را معرفی می کند. در سمت دیگر کارت نام کارشناس، شماره تماس، وب سایت و ایمیل، برای امکان برقراری ارتباط با برند نوشته شده است.

در واقع با بکارگیری خلاقیت و ایده ای متفاوت، برند از طراحی و ارائه ی کارت ویزیت علاوه بر کاربرد اصلی آن، به عنوان تبلیغات و بازاریابی هم بهره جسته و بسیار هوشمندانه افراد را را به سمت خود جذب می کند و به استفاده از خدمات شان دعوت می نماید.