ویدیو تبلیغاتی تلفن همراه گوگل پیکسل
ویدیو تبلیغاتی که با هم می بینتم یک ویدیو معرفی محصول می باشد که در آن بروی یکی از ویژگیهای اصلی محصول که می تواند
ویدیو تبلیغاتی که با هم می بینتم یک ویدیو معرفی محصول می باشد که در آن بروی یکی از ویژگیهای اصلی محصول که می تواند
ویدیو تبلیغاتی DR. SCHOLL’S در مورد ماجرای زندگی یک دختر، از ابتدا تولد تا بزرگسالیست. در این ویدیو که به نوعی بی کلام است شما
دیجیتال مارکتینگ چه فرقی با بازاریابی سنتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا تعرف دیجیتال مارکتینگ را بدانیم و در نهایت به
تیز تبلیغاتی اپل پی براساس یک ایده بسیار جذاب و ساده ساخته شده است. در این ویدیو خواهید دید شخصی که در خواب راه می
کمپین تبلیغاتی جواهر فروشی people در کانادا فرصتی بی سابقه برای تعدادی از مشتریانش فراهم کرد تا در روز ولنتاین به صورت خیلی ویژه به
تیزر تبلیغاتی شرکت خودرو سازی هیوندایی برای معرفی سیستم فروش آنلاین این شرکت ساخت شده است. این سیستم Hyundai shopper assurance نام دارد که از
دیجیتال مارکتینگ نسبت به 10 سال گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و کسب و کارها نیز امروز نگاهی متفاوت به این ابزار بازاریابی دارند. از
تیزر تبلیغاتی شرکت Avocados from Mexico با یک سوژه بسیار خنده دار به تقلید از بعضی از فیلم ها و سریال هایی که اخیرا در
امروزه تمامی کسب و کارهای به نوعی در اینترنت حضور دارند. این بنگاه های اقتصادی ممکن است در زمینه فروش محصولات یا خدمات فعالیت داشته
تیزر تبلیغاتی شرکت ولوو توسط آژانس بازاریابی Alexander Blidner به کارگردانی Patrik Gyllström ساخته شده است. این تیزر تبلیغاتی از ایده ای بسیار خاص و بی همتا،
ویدیو تبلیغاتی که برای شما انتخاب کرده ایم متعلق به شرکت مرسدی بنز است که توسط شرکت تبلیغاتی Merkley & Partners ساخته شده است. در این ویدیو خواهید
بازاریابی ربایشی (درونگرا) چیست ؟ بازاریابی ربایشی یا درونگرا (Inbound Marketing) روشی از مارکتینگ است که تمرکز آن بر روی جذب مشتری و کشاندن او
ویدیو تبلیغاتی شرکت مخابراتی Bouygues توسط شرکت تبلیغاتی BETC Paris و به کارگردانی Martin Werner ساخته شده است. در این ویدیو تبلیغاتی پدر خانواده در زمان کریسمس
بازاریابی محتوایی، یک روش دیجیتال مارکتینگ است که دست به تولید و گسترش محتوای مرتبط و ارزشمند می زند و این کار را در جهت
تیزر تبلیغاتی شبکه ESPN فوق العاده ساده و اثرگذار است. واقعا این نوع تیزرها می تواند الگو مناسبی باشد برای برندها و یا کسانی که