ویدیو تبلیغاتی DR. SCHOLL’S در مورد ماجرای زندگی یک دختر، از ابتدا تولد تا بزرگسالیست. در این ویدیو که به نوعی بی کلام است شما فقط حرکات پاهای دختری را خواهید دید که چگونه در کودکی راه رفتن و بازی کردن را می آموزد تا وقتی که بزرگتر می شود و درنهایت ازدواج می کند و بچه دار می شود. این ویدیو در نهایت زیبایی به ما نشان می دهد که ما چگونه در طول زندگیمان از پاهایمان برای رسیدن به اهداف بزرگمان استفاده می کنیم و در واقعا بر اهمیت پا به عنوان یک عضو مهم بدن و در نهایت نگهداری از آنها اشاره دارد.

برند DR. SCHOLL’S نامی سرشناس در تولید محصولات مراقبت از پا می باشد که متعلق به هولدینگ بایر می باشد. این شرکت بیش از 90 سال است که در این حوزه فعالیت می نماید و کفه های طبی آن در دنیا بسیار محبوب هستند.

ویدیو تبلیغاتی که برای شما انتخاب کردیم متعلق به کمپین بازاریابی “Born to Move” می باشد که در این کمپین سعی شده تا اهمیت مراقبت صحیح از پاها برای داشتن زندگی سالم و پر تحرک برای مخاطبین یادآوری شود.

شما نیز اگر قصد ساخت ویدیوهای تبلیغاتی دارید و یا برای راه اندازی کمپین های بازاریابی خود نیاز به خدمات مربوطه را دارید می توانید با شماره 72316-021 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی نمایند.