
طراحی کمپین های بازاریابی وتبلیغاتی
کمپین های بازاریابی با بهره گیری از کلیه ابزار مارکتینگ از قبیل تبلیغات٬ روابط عمومی ٬آنلاین مارکتینگ و حتی در بعضی مواقع استفاده از تجمع های مردمی و یا بهره گیری از آداب و رسوم قومی سعی می کند تا به هدف خود برسد و به طور کلی تکیه اش فقط بر تبلیغات نمی باشد. از این رو می توان گفت کمپین های بازاریابی در برگیرنده کمپین های تبلیغاتی نیز هستند.
کمپین های تبلیغاتی صرفا بر روی رسانه های معروف تبلیغاتی از قبیل تابلوهای خیابانی٬ تلویزیون٬ رادیو ٬ نشریات و اخیرا نیز تا حدودی بروی تبلیغات اینترنتی برنامه ریزی می شوند . برای طراحی کمپین های تبلیغاتی به طور معمول از مدل M5 استفاده می شود که در این روش ماموریت ٬ پیام ٬ بودجه ٬ رسانه و اندازگیری اثر گذاری ارکان اصلی این مدل می باشند.
در هوراد متخصصین ما پس از انجام بررسی های لازم و شناخت نیاز مشتری اقدام به طراحی کمپین های بازاریابی و یا تبلیغاتی می نمایند. در این مسیر مشتریان با گرفتن برنامه ای جامع که شامل اهداف کمپین٬ برآورد هزینه ٬ برنامه دقیق اجرایی زمانبدی شده٬ مشخص شدن رسانه های مورد استفاده و دیگر جزنیات مورد نیاز اجرایی کردن کمپین می باشد را دریافت می کنند.
پیاده سازی کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی توسط ما الزامی نمی باشد و چنانچه مشتریان محترم مایل باشند می توانند برنامه اجرایی را دریافت و توسط نیروهای ستادی خود آنرا پیاده سازی نمایند. در غیر این صورت کمپین ها توسط متخصصین هوراد انجام می شود و ما تا انتهای مسیر مشتریان خود را همراهی خواهیم کرد.
ویژگی های کمپین های طراحی شده توسط هوراد
مقالات مرتبط
ویدیو تبلیغاتی تلفن همراه گوگل پیکسل
ویدیو تبلیغاتی که با هم می بینتم یک ویدیو معرفی محصول می باشد که در آن بروی یکی از ویژگیهای اصلی محصول که می تواند مزیت رقابتی این مجصول با سایر برندها ت باشد تمرکز
ویدیو تبلیغاتی DR. SCHOLL’S
ویدیو تبلیغاتی DR. SCHOLL’S در مورد ماجرای زندگی یک دختر، از ابتدا تولد تا بزرگسالیست. در این ویدیو که به نوعی بی کلام است شما فقط حرکات پاهای دختری را خواهید دید که چگونه در
ویدیو تبلیغاتی مرسدس بنز کلاس A
ویدیو تبلیغاتی که برای شما انتخاب کرده ایم متعلق به شرکت مرسدی بنز است که توسط شرکت تبلیغاتی Merkley & Partners ساخته شده است. در این ویدیو خواهید دید یک پسر جوان هر درخواستی می کند به شکل
بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست ؟
بازاریابی چریکی، یا گوریلا مارکتینگ(Guerrilla marketing ) به یک معنا هستند؛ در واقع هدف این نوع بازاریابی این است که با کمترین هزینه بیشترین سود چه از نظر فروش چه از نظر نگاه مشتری را
تبلیغات گوگل – Google adwords
تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز به مشتریان این امکان را میدهد که تبلیغات خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل و یا میلیونها سایت طرف قرارداد با گوگل، برای کاربرانی که جستجوهایی مرتبط با کسب
سئو و بازاریابی دیجیتال
سئو یا SEO !!! سئو در واقع عبارتی است که ایرانیان از آن به جای SEO که مخفف Search Engine Optimization می باشد در زبان فارسی استفاده می کنند. لازم است بدانید چنانچه خارج از
بازاریابی درونگرا به زبان ساده
بازاریابی درونگرا چیست ؟ بازاریابی درونگرا به نوعی از بازاریابی گفته می شود که در آن شرکت ها و سازمان با حضور داشتن در مکان های مناسب و به عبارتی در دسترس بودن در زمان
تولید محتوا بدون هزینه و با کیفیت بالا
تولید محتوا بدون هزینه و با کیفیت بالا تولید محتوا و بازاریابی محتوا را می توان به عنوان اصلی ترین وظیفه بازاریابی آنلاین در نظرگرفت. روزانه وبلاگ نویسان زیادی در سراسر دنیا سعی می کنند
روش های بازاریابی برند پمپرز
روش های بازاریابی برند پمپرز پمپرز یکی از مورد علاقه ترین برندهای مادران است تا بتوانند به نوزادانشان به بهترین نحو رسیدگی کنند. این برند در تبلیغات پوشاک های یکبار مصرف ، کودکان کمتر از