استند تبلیغاتی محصولات Gillette به سفارش کمپانی P & G آماده شده است که برند های معروف زیادی را در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی زیر مجموعه خود دارد (از جمله: Ariel, Pampers ,Fairy, Pantene, Oral-B و …). این کمپانی که در انگلستان و ایرلند فعالیت دارد، تبلیغات گسترده و چشمگیری برای معرفی و فروش محصولاتش انجام می دهد. یکی از این روش های تبلیغاتی هم استند محصولات می باشد که در نظر مخاطب تأثیر چشمگیری دارد. این کمپانی اغلب شیوه های خلاقانه و جالبی را برای استند محصولاتش استفاده می کند که مطمئنا در موفقیت و شناخته شدن محصولاتش موثر بوده است.

طراحی و ساخت استند تبلیغاتی Gillette توسط آژانس Leap انجام گرفته و در سال 2012 ارائه شده است. این آژانس در مصر واقع شده و به فعالیت های تبلیغاتی می پردازد. Leap در رزومه ی خود افتخار همکاری با کمپانی و شرکت های بزرگی از جمله Coca cola ، Danone ، hp ، Nestle ، Mazda ، Mars ، Samsung ، Vodafone و بسیاری دیگر را دارد.

استند Gillette

استند تبلیغاتی که برای ارائه محصولات Gillette در فروشگاه ها تهیه شده، کاملا محصول قابل ارائه را نمایش می دهد به این شکل که ماکتی از محصول اصلی آن در مقیاس بزرگ در استند قرار داده شده است. رنگ های دیگر کاملا از هویت برند تبعیت می کنند و در هماهنگی کامل با یکدیگر به کار برده شده اند. با توجه به نوع محصولات و شیوه بسته بندی آن ها هم فضاهایی مناسب برای قرار گیری آن ها در نظر گرفته شده است تا پس از چیدمان محصولات داخل آن، همچنان ظاهری آراسته و منظم داشته باشد و مشتری را در خرید و انتخاب محصول کمک نماید.

فضای قرارگیری نام برند هم بسیار دقیق و متناسب طراحی شده است و در نظر مشتریان جلوه می نماید. هم چنین خطوطی برگرفته از هویت برند روی استند قرار داده شده که ظرافت و جزئیات کار را بیشتر می کند. طرح دیگری هم برای فروشگاه هایی که امکان فروش محصولات بیشتری از این برند را دارند، تهیه شده است که استند به گویا صورت دوبل قرار گرفته است. ایده ی خلاقانه ی به کار برده شده در طراحی و ساخت دقیق و حرفه ای آن، استندی متفاوت و تبلیغاتی هوشمندانه برای محصول ارائه می کند.