استند تبلیغاتی نوشیدنی انرژی زا که برای برند Redbull طراحی و ساخته شده است، ظاهری متفاوت و جالب به نمایش گذاشته است که علاوه بر جنبه ی کاربردی به عنوان یخچال و نمایش و ارائه محصول، جنبه ی تبلیغاتی نیز دارد. در واقع استند خود نوعی تبلیغات برای برند و محصول به حساب می آید و با به کارگیری شیوه هایی خلاقانه می توان بهترین بهره برداری را از آن کسب کرد.

خصوصیات استند

امروزه اکثریت مردم با نام Redbull آشنایی دارند که حاکی از تبلیغات گسترده و فراگیر آن می باشد. نوشیدنی انرژی زای Redbull در استندی که به شکل پمپ سوختگیری طراحی شده، قرار گرفته است که به نوعی با به کارگیری این ایده، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان یادآور شود. در بالای استند لوگوی برند قرار گرفته و نوشته ای روی آن نظر مخاطب را جلب می نماید: «آیا به سوختگیری نیاز دارید؟!» و با همین جمله ی کوتاه شخص را تشویق به خرید و استفاده از کالا می کند. این نوشیدنی به سوخت تشابه شده است که انرژی مورد نیاز مصرف کننده را تامین می نماید. در واقع استند هر شخصی را دعوت می نماید تا با استفاده از محصولاتش انرژی خود را افزایش دهد.

همچنین رنگ های به کار برده شده، رنگ های سازمانی و رنگ قوطی های نوشیدنی است و با نحوه ی قرارگیری رنگها روی استند شکل قوطی نوشیدنی Redbull را یادآور می شود. در طراحی همه ی جوانب به کار برده شده تا محصول و برند را در ذهن مخاطبان حک کنند و به نوعی برای مصرف کنندگان جنبه ی یادآوری و برای نا آشنایان جنبه ی آشنایی و تبلیغاتی داشته باشد.

ظاهر جالب و متفاوت طراحی شده، نظر هر شخصی را به خود جلب می کند و او را دعوت می نماید تا قوطی ای از داخل استند بردارد. همین ایده ی متفاوت می تواند به فروش و تبلیغات نوشیدنی کمک شایانی نماید و نام برند را در ذهن مخاطبان ماندگار کند.