استند تبلیغاتی کفش ورزشی Asics برای تنها یک محصول از این برند و با هدف معرفی آن و جلب نظر مخاطبان تهیه شده است. دکور فروشگاه، اولین چیزی است که تصوری از فروشگاه به مخاطب می دهد و بهترین فرصت برای جلب نظر مشتری و جذب او به داخل فروشگاه است. بنابراین با به کارگیری ایده های نوین و خلاقانه باید بهترین بهره برداری را از آن نمود.

این استند هم در دکور یک فروشگاه از نمایندگی های برند Asics قرار داده شده است که کفش جدید آن ها را معرفی کند. برای معرفی یک محصول هم باید کاری متفاوت انجام داد تا نگاه ها را به سمت خود بکشاند. این برند هم برای جذب مشتریان به سوی کفش های رنگی جدیدش از ایده های جالب استفاده می نماید.

ایده طراحی استند

کفش های رنگی این برند بهترین نمونه ها برای تبلیغات هستند زیرا همواره نگاه ها به سمت محصولات رنگی کشیده می شوند. البته نمایش این محصولات هم باید به شیوه ای متفاوت و جذاب انجام گیرد تا نتیجه ی مثبت حاصل شود و به جذب مشتری بیانجامد. این استندها هم با ایده گرفتن از رنگ های کفش و برای تاکید به این ویژگی آن طراحی شده اند. هر دو استند طوری طراحی شده اند که گویا از رنگ ها ساخته شده اند و به این ترتیب ویژگی مورد نظر این کفش ها را در معرض نمایش مخاطبان قرار می دهند.

برند Asics

Asics برندی مطرح در جامعه ی امروزی است که در زمینه تولید محصولات ورزشی فعالیت می کند و با برندهای برتر دنیا در این زمینه رقابت می کند. این برند از سال 1949 م. توسط آقای  Kihachiro Onitsuka شروع به فعالیت کرده و در ابتدا با تولید کفش های بسکتبال در ژاپن شروع به کار کرده است. او نام Asics را در سال 1977 برای کمپانی خود انتخاب کرد که برگرفته از یک اصطلاح معروف لاتین است که هم مضمون «عقل سالم در بدن سالم» می باشد. محصولات ASICS در سال 1977 به ایالات متحده معرفی گردید و با همکاری آنها یک روند باور نکردنی در زمینه عملکرد ورزشی و پیشرفت های فنی طی کرد که تا به امروز هم ادامه دارد و به درستی به آن ها عمل می شود.