برندهای موفقی که به مرور زمان نام کالا شدند

در زمانی نه چندان دور، یک سری برندهایی آمدند که توانستند با موفقیت شان نام کالاها را عوض کنند. اجازه دهید بیشتر وارد موضوع شویم، خیلی که نه، همه ما با مراجعه به فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها اقلامی را درخواست می کنیم که به تیتر مطلب امروز مربوط می شود. به عنوان مثال می گوییم: یک عدد ریکا می خواهم، یک عدد نسکافه، یک وایتکس و یا کلینکس. این اسامی که تلفظ شان می کنیم در اصل نام برندها هستند نه کالاها! برندهایی که با موفقیت شان کاری کردند که ما نام شان را فراموش نکنیم و در کل کالاها را با نام آن مارک خاص در ذهنمان بگنجانیم و در طی چند نسل هم هنوز در جای خود باقی اند. در ادامه مطلب امروزمان نمونه ای از برندهایی را معرفی می کنیم که کاری کردند ما برای همیشه نام شان را به یاد داشته باشیم.

 

پف فیل به جای پاپ کورن چستر فیلد

ماتیک به جای رژ لب

سامسونت به جای کیف اداری

ریکا به جای مایع ظرف شویی

وایتکس به جای مایع سفید کننده

نسکافه به جای پودر قهوه

کلینکس به جای دستمال کاغذی

اسمارتیز به جای دراژه شکلاتی

گالینا بلانکا به جای عصاره گوشت

تی تاپ به جای کیک لایه ای

اسکاچ به جای بافته ظرفشویی