بسته بندی متفاوت چای کیسه ای Hanger Tea توسط طراحی خلاق به نام Soon Mo Kang انجام گرفته و در سال 2010 به اجرا در آمده است. طراح با به کارگیری ذوق و خلاقیت این بسته بندی را ارائه کرده است، اما جنبه ی کاربردی آن را فراموش نکرده و با ترکیب خلاقیت و کاربرد این بسته بندی متفاوت را برای چای کیسه ای Hanger Tea انجام داده است.

ایده طراحی بسته بندی

ایده طراحی بسته بندی به صورت پیراهن و یا تیشرت هایی است که از میله ای آویزان شده است. طراحی بسته های چای کیسه ای به صورت تیشرت ظاهری متفاوت به آن بخشیده است و جعبه ی آن به صورت کمد در ذهن بیننده تداعی می شود. البته با اجرای این ایده بسته های چای کیسه ای بسیار منظم و مرتب داخل جعبه قرار گرفته اند و با توجه به شفاف بودن یک طرف جعبه چای، این خود از نظر بصری بسیار زیبا و تأثیرگذار است.

Soon Mo Kang علاوه بر طراحی بسته بندی با ظاهری غیر معمول و جدید، سعی کرده تا جنبه ی عملکرد آن را هم تقویت نماید و علاوه بر ظاهری بهتر، کاربرد بهتری هم به آن ببخشد. به همین منظور از قلاب جا لباسی برای آویزان کردن بسته چای کیسه ای از لبه ی فنجان استفاده کرده است. بدین ترتیب دغدغه ی بزرگی که همیشه با آن رو به رو هستیم و بار ها طرح هایی توسط طراحان مختلف برای حل آن ارائه شده، از بین رفته است.

امروزه چای در طعم های مختلفی به فروش می رسد و تنوع آن بسیار زیاد تر از گذشته شده است. طراح بسته بندی این چای کیسه، این نکته را هم از یاد نبرده و رنگ های مختلفی را برای طعم های مختلف چای Hanger انتخاب کرده و در طرح خود عملی نموده است.

هم چنین جنس شفاف جعبه تعداد و نوع چای داخل آن را نشان می دهد که علاوه بر ظاهری آراسته و زیبا، کار را برای مصرف کننده خیلی راحت تر می کند.