تبلیغات لباس ورزشی برند Quiksilver

برند Quiksilver یکی از 10 شرکت بزرگ تولید لباس ورزشی در جهان است که همیشه برای مشتریان خود شرایط ویژه خرید در نظر می گیرد و در تبلیغات خود تخفیف جدیدی که برای کاپشن ارائه داده است مبلغ -30 درصد را در یک محیط برفی همراه با یک کاپشن قرار داده است. این تصویر می تواند مشتریان را برای خرید یک کاپشن گرم ترغیب کند. در حقیقت برند کوئیک سیلور به دنبال نمایش کیفیت محصولات خود و جذب مشتریان است که این کار را در تبلیغات خود به نحو خوبی انجام داده است. توسعه‌ برند همیشه اهمیت زیادی دارد و بخش مهمی از بازاریابی یکپارچه است. برندینگ با جلب توجه مصرف‌کننده موجب رشد سهم بازار خواهد شد. اما استراتژی برندینگ چیزی فراتر از بحث بازاریابی است.

به منظور این که نام برند در ذهن مشتری ثبت شود تا همیشه آن را به خاطر بسپارد باید از ابزارهای مختلف مانند تبلیغات،خلاقیت، نوآوری و غیره استفاده نمود. با توسعه‌ برند مشتریان وفادار جذب خواهند شد. بنابراین برای ماندگار شدن برند در ذهن مشتریان انجام تبلیغات خلاقانه نقش بسیار موثری خواهد داشت. وقتی به طور مداوم از یک نوع تبلیغات یکسان استفاده شود ذهن مشتریان را خسته خواهد کرد و معمولا اثربخشی تبلیغات کم می‌شود. تبلیغات خلاق فرصتی است که به وسیله‌ی آن برند خود را توسعه دهید.