تبلیغات هوشمندانه کمپین تبلیغاتی اسباب بازی

کمپانی اسباب بازی THot Wheels در کمپین تبلیغاتی به آموزش نکات رانندگی به کودکان پرداخته است، می دانیم که کودکان امروز که با ماشین های اسباب بازی شان مشغول سرگرم شدن هستند، در بزرگسالی رانندگی می کنند و اگر نکات رانندگی را از همان دوران کودکی به آن ها آموزش دهیم در ذهن آن ها نهادینه خواهد شد و این کار توسط کمپین تبلیغاتی THot Wheels به خوبی انجام شده است.  این تبلیغ به منظور تغییر نگرش و جهت دادن به بینش آن ها طراحی شده در حالی که می توان گفت مخاطبان این کمپین علاوه بر کودکان بزرگسالان هم هستند. هشداری مانند این که هنگام رانندگی نباید چیزی بخورید و بیاشامید را در قالب تصاویر می توان در این تبلیغات مشاهده کرد.

تصاویر مختلفی از ریخت مایعات روی زمین را در این تبلیغ می بینیم، لیوان نوشابه ،آبمیوه، فنجان شیر و یا یک لیوان شکلات مایع که در حال افتادن روی زمین و متلاشی شدن است و در کنار آن عبارت در هنگام رانندگی، ننوشید قرار داده شده است. برند Hot Wheels نیز در کنار این تبلیغ به چشم می خورد. این برند در تولید ماشین‌های اسباب‌بازی کاملا شناخته شده است و والدین و کودکان با لوگو آن متوجه می شوند که این تبلیغ متعلق به این کمپانی است. نوشیدنی هایی مانند شیر و آبمیوه عمدتا مورد مصرف کودکان هستند و در این تبلیغ مورد استفاده قرار گرفته اند تا هشداری باشد برای کودکانی که در آینده رانندگی خواهند کرد. علاوه بر این تبلیغ بزرگسالان را نیز مخاطب قرار می دهد.

کودکان هنگام بازی با ماشین های اسباب بازی خودشان را رانندگان واقعی فرض می کنند و اگر به آن ها آموزش داده شود که نباید هنگام رانندگی چیزی بنوشند این نکته در ذهن آن ها ماندگار خواهد شد. این تبلیغ توسط کمپانی تبلیغاتی Maksim Fulltime بصورت عکس طراحی شده و با رنگ های شادی که در آن به کار رفته توجه کودکان را به خوبی جلب می کند.