تیزر تبلیغاتی بیسکوییت McVitie’s

این تیزر تبلیغاتی با ایده ای تاثیرگذار طراحی و ساخته شده است. همچنین طراحی کاراکترهای زیبا و جالب و استفاده از رنگ های جذاب، تمایل به تماشای تیزر تبلیغاتی را در بیننده ایجاد می نماید.

ایده ی اصلی انیمیشن “تشویق به دوستی” است. این اصل در واقع نیازی مشترک در میان تمامی اقشار جامعه و افراد با هر سنی است. بنابراین با در نظر گرفتن چنین ایده ای در ساخت تیزر تبلیغاتی در واقع تمامی افراد را به صورتی هوشمندانه مورد خطاب قرار می دهد.

نمایش ایده تبلیغاتی

نقش اصلی داستان مردی است که در یک کارگاه ساختمانی، مسئول تاور کرین یا جرثقیل است. بنا به شغلش همیشه در اتاقکی بالاتر از سطح زمین به تنهایی مشغول کار است و از آن بالا همکارانش را می بیند که دور هم جمع شده اند و همراه با چایی، بیسکوییت میل می کنند. مرد برای حضور در جمع آن ها تلاش می کند اما همکارانش او را نادیده می گیرند و به کار خودشان مشغولند.

در آسمان هم پرنده ای تنها به او نزدیک می شود، مرد با دیدن آن خوشحال می شود اما در همان لحظه با آمدن دوستانش غم مرد بیشتر می شود و گویی تنهایی اش را به رخ او می کشد.

مرد خسته و تنها تا غروب در اتاقکش مشغول کار است و همینطور که نا امید تیرهای فلزی را جابجا می کند، ناگهان روی آن بیسکوییتی همراه با یک فنجان چای میبیند که دوستانش برای او گذاشته اند و نشان می دهند که او را از یاد نبرده اند و در کنار هم از خوردن میان وعده لذت می برند.

در واقع این تیزر تبلیغاتی داستانی اجتماعی و تاثیرگذار را شرح می دهد و در قالب آن بیسکوییت McVitie’s را هم معرفی می نماید. به این ترتیب انیمیشن مخاطبان زیادی دارد که در میان تماشای یک داستان زیبا با این محصول آشنا می شوند.

این تیزر انیمیشنی توسط آژانس Grey واقع در لندن ساخته شده و در سال 2018 منتشر شده است.