تیزر تبلیغاتی جالب شکلات KIT KAT در فرودگاه

این تیزر تبلیغاتی مربوط به برند شکلات بسیار پرطرفدار کیت کت است که این بار با یک حرکت تبلیغاتی در فرودگاه مسافران را غافلگیر کرده است. این تبلیغات توسط آژانس تبلیغاتی JWT در کشور برزیل ایده پردازی و به بهترین نحو اجرایی شده است. تاریخ انتشار تیزر تبلیغاتی آن هم مربوط به ماه می 2018 می باشد.

ایده ی تبلیغاتی کیت کت

 همواره آزار دهنده ترین مسئله برای مسافرین هواپیما این است که پرواز شان تأخیر داشته باشد. در این تیزر ابتدا اطلاعاتی از تاخیر یک پرواز را میبینید و اینکه عکس العمل مسافرین چگونه است. همه به نوعی ناراحت و کسل می شوند و هر کس به گوشه ای پناه برده و عده ای خوابیدن را برای نفهمیدن گذز زمان انتخاب می کنند.

اما پیشنهاد کیت کت برای جلب توجه مردم چیست؟

اولین قدم برای اجرای این تبلیغات تغییر تابلوی اطلاعات پرواز بود و اینکه کیت کت سیستم دستگاه جدید را به اطلاعات پرواز ارتباط داده به صورتی که دستگاه پرواز های تأخیری را می شناسد و مسافرین این پرواز با گرفتن بلیط در محل تعیین شده، کیت کت رایگان دریافت می کنند. این روش برای گذراندن اوقات خوش و فراموشی ناراحتی از به عقب افتادن ساعت پرواز اجرا شده است.
همین حرکت تبلیغاتی شور و هیجانی در میان مسافران به راه انداخته و موجب سرگرمی آنان شده است. به طوری که عده ی زیادی را با شکلات های کیت کت در دستانشان گرد هم جمع کرده و بحث شیرینی بین آن ها به راه انداخته است.
بنابراین تبلیغات موثر بوده و به درستی انجام شده است.