تیزر تبلیغاتی نسکافه با هدف ایجاد دوستی

تیزر تبلیغاتی ساخته شده برای برند نسکافه، در پی انجام یک حرکت تبلیغاتی هدفمند در میان مردم انجام گرفته است. هدف از این حرکت افزایش دوستی و برقراری رابطه دوستانه جدید میان مردم است که این روزها در جوامع مدرن بسیار کمرنگ شده است.

در این ویدئو مشاهده می کنیم که نیمکت های عادی موجود در فضای شهری را با ایده ای خلاقانه برداشته اند و جای آن ها را به یک نیمکت متحرک با آرم و رنگ برند نسکافه بخشیده اند. در کنار نیمکت هم فنجانی نسکافه به مردم می دهند تا روی نیمکت نشسته و از نوشیدن فنجان قهوه خود لذت ببرند.

در برخورد اول کسی متوجه تفاوت این نیمکت نمی شود و یک سمت آن می نشیند. شخصی نا آشنا هم در طرف دیگر نیمکت می نشیند که ناگهان یک سمت نیمکت شروع به حرکت می کند و دو فرد غریبه به هم نزدیک می شوند.

همین حرکت خلاقانه موجب غافل گیری و خنده و نشاط طرفین شده و سبب آشنایی و هم کلامی آن ها می شود که دقیقا هدف کمپین همین است. به این روش افراد همدیگر را می بینند، با هم می خندند و دوست می شوند. سرگرمی بسیار جالب طراحی شده توسط نسکافه که مشارکت مردمی را می طلبد، بسیار تاثیرگذار واقع شده و تبلیغات بسیار خوبی است.

نسکافه با راه اندازی این کمپین بیان می کند که «ابرقراری ارتباطی جدید سخت تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید»

اما «فاصله ها را کمتر کنیم و رابطه های واقعی بسازیم».