رموز موفقیت برند بربری Burberry

همه ما بربری را با پارچه های شطرنجی اش می شناسیم که طرح های آن حتما برایمان آشناست. برند بربری که 160 سال قدمت دارد به خوبی توانسته در گذر زمان روش های تبلیغاتی موثر را انتخاب کند و در حال حاضر نیز تبلیغات خود را کاملا به فضای مجازی معطوف نموده است. بربری از برترین برندهای لوکس و معتبر در دنیا است که تبلیغات خود را در فضای مجازی شروع کرد و هم اکنون فروشگاه های آنلاین بسیار فعال و پرفروشی دارد.

زمانی که توماس بربری برند خود را در سال ۱۸۵۶ پایه گذاری کرد نمی توانست پیش بینی کند که روزی طرح ها و محصولات وی در تمام جهان شناخته خواهد شد. این برند هم اکنون در تولید پوشاک، کیف، کفش، ساعت، عطر و … فعالیت دارد. بربری با تبلیغات منحصر به فردی که دارد توانسته است در کنار برندهای معتبر جهان رقابت پیروزمندانه ای داشته باشد.

بربری فروش آنلاین را به صورت یک فرهنگ در مجموعه خود نهادیه کرده است به گونه ای که هیچ مرزی میان فروش فیزیکی و آنلاین در این شرکت وجود ندارد. از طرفی تبلیغات گسترده وسیع و خلاقانه در سایت ها و شبکه های اجتماعی باعث شناخته شدن این برند در تمام دنیا شده است.

بربری در سال 2009 صفحه رسمی خود در فیسبوک را راه اندازی کرد که در آن به اشتراک گذاری فیلم، معرفی محتوای محصولات، اطلاعیه‌ها و …می پرداخت که بسیار موفقیت آمیز بود. این برند جهانی اکنون در تمامی شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد.

برند بربری کت های منحصر به فرد trench coat را تولید می کند که در تمام جهان شناخته شده است. بخش مهمی از کمپین های تبلیغاتی بربری با ترنچ کت ها عجین شده است. بربری در کمپین ترنچ کت از مشتریان خود می خواهد تا با این کت ها عکس بگیرند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

حجم قابل توجهی از تبلیغات شرکت بربری بوسیله تصاویر انیمیشنی انجام می شود که توسط طراحان بسیار ماهر ایجاد می شوند و باعث ایجاد خلاقیت و منحصر به فردبودن این برند شده است.

بربری محصولات خود را به طور گسترده در دو شبکه اجتماعی پینترست و اسنپ‌چت به فروش می رساند. بزرگ ترین فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی بربری در صفحه این برند در پینترست صورت می گیرد که قدرت این شبکه اجتماعی را نشان می دهد.