روش های بازاریابی برند پمپرز

پمپرز یکی از مورد علاقه ترین برندهای مادران است تا بتوانند به نوزادانشان به بهترین نحو رسیدگی کنند. این برند در تبلیغات پوشاک های یکبار مصرف ، کودکان کمتر از سه سال را بعنوان هدف تعیین کرده و مادران جوان را ترغیب می کند تا از این محصولات استفاده کنند. دلیل گرایش به جوانان این است که قشر جوان جامعه دنبال محصولات مدرن تر و جدیدتر و آسان تر هستند. پمپرز مزایای جانبی یک محصول را در تبلیغاتش معرفی می کند که ترفندی موثر در جلب توجه مادران خواهد داشت ، قابلیت هایی از جمله شاخص‌های رطوبتی، پدهای ضدحساسیت و… برای مادران مهم هستند. برند پمپرز کیفیت محصولات را در دستور کار اصلی خود قرار داده و قیمت گذاری محصولات نیز متناسب با کیفیت انجام شده ، این استراتژی باعث می شود که مادران حاضر به پرداخت هزینه های بالا شوند تا محصولات با کیفیت خریداری کنند و در بازار رقابتی پمپرز همچنان بتواند با قیمتی که تعیین می کند در بازار فروش داشته باشد.

پمپرز در بازاریابی عاطفی نیز به بهترین نحو ممکن عمل کرده است، در تبلیغات این برند محتوای رابطه محبت‌آمیز بین کودکان و بزرگ‌ترها شکل می‌گیرد و پیام اصلی آن ها این است که برای فرار از زندگی‌ روزمره و مشکلات آن می‌توان به محبت کودکان پناه برد و به آرامش رسید، تاکید بر مفهوم عشق و دوست داشتن در بسیاری از پوسترها و خصوصا ویدئوهای تبلیغاتی این برند به صورت برجسته‌ای مشاهده می شود. بعنوان مثال در یک کلیپ می بینیم که مادربزرگی برای نوه خود داستان می‌گوید و کودک در خواب و بیداری با لذت به صدای مادربزرگ گوش می دهد، این کلیپ نمونه بارز تبلیغاتی است که مفهوم عشق و محبت به صورت برجسته‌ در آن نمایان می شود، کودکی که پوشک پمپرز پوشیده با صدای مادربزرگ به خواب می رود.