شعارهای تبلیغاتی بعضی وقت ها به سرعت فراموش می شوند اما بلعکس برخی از شعارهای تبلیغاتی هیچگاه فراموش نمی شوند و مردم سالیان سال آنها را به خاطر می سپارند.

واقعا چه چیزهایی باعث می شوند تا یک شعار تبلیغاتی ماندگار شود!!! برای پیدا کردن پاسخ این سوال باید به کارشناسان حرفه ای دنیای بازاریابی و تبلیغات مراجعه کنیم که طبق نظر آنها عوامل زیر باعث مانندگاری یک شعار تبلیغاتی می شوند.

1- شعار تبلیغاتی باید شفاف باشد : به گفته کارشناسان هرچه شعار تبلیغاتی شفاف و قابل فهم برای کاربران باشد آن پیام مورد علاقه بیشتر مخاطبان قرار خواهد گرفت

2- خلاقیت در خلق شعار : شعارهای تبلیغاتی برای ماندگاری نیازمند فاکتور مهم خلاقیت هستند و هرچه خلاقیت در بوجود آوردن شعارها بیشتر باشد مردم با دقت بیشتر با آنها برخورد خواهند کرد.

3- هماهنگی برند و شعار : شعار تبلیغاتی باید همسو و همجنس برند باشد چرا که شعار نا مربوط مورد تمسخر مردم قرار خواهد گرفت  . از این رو مطمئن شوید که شعار تبلیغاتی شما به برند یا محصول شما می آید.

در ادامه یک اینفوگرافیک زیبا از شعارهای محبوب دنیا قرار دادیم تا مشاهده آن بتوانید ایده های خوبی برای شعارهای خود پیدا کنید.

 

شعارهای تبلیغاتیشعارهای تبلیغاتیشعارهای تبلیغاتیشعارهای تبلیغاتیشعارهای تبلیغاتی