طراحی استند سوپ آماده Knorr به شیوه ای ماکتی و جالب در داخل فروشگاه ها و هایپر مارکت رو نمایی شد. knorr یک برند آلمانی است که در زمینه تولید غذا و نوشیدنی فعالیت دارد. این برند متعلق به کمپانی انگلیسی_هلندی Unilever می باشد و از سال 2000 به این مجموعه تعلق پیدا کرده است. این برند محصولات غذایی از جمله مخلوط سوپ آماده و ادویه جات را تولید می کند که به عنوان Royco در اندونزی و به عنوان Continental در استرالیا شناخته شده است. 

تاریخچه برند Knorr

کسب و کار Knorr در سال 1838 شکل گرفت، هنگامی که کارل هاینریش نورتور، بنیانگذار Knorr، آزمایشاتی را در مورد خشک کردن ادویه ها و سبزیجات برای حفظ طعم و ارزش غذایی آن ها، آغاز کرد. از آن زمان، Knorr به یک نام تجاری بین المللی تبدیل شده است که طیف گسترده ای از سوپ ها، ادویه ها، سس ها، مزه ها و غذاهای آماده و یخ زده را ارائه می دهد. دفتر مرکزی Knorr در هیلبرن آلمان است. با فروش سالیانه 3 میلیارد یورو، Knorr بزرگترین مارک فروش Unilever است.

Knorr هنوز در اطراف کارخانه اصلی خود در Heilbronn به سمت خلاقیت و نوآوری می راند، جایی که تیمی از آشپزان بین المللی برای کشفی تازه و نوآوری تمرکز می کنند. Knorr معتقد است مواد غذایی و غذای روزانه ی خوب می تواند مانند یک فرصت استثنایی جادو کند و این رمز موفقیت برند است. 

طراحی استند سوپ آماده

یکی از محصولات پر طرفدار این برند سوپ های آماده و خشک است. Knorr همواره در تبلیغات خود تأکید دارد که در کمتر از یک دقیقه یک فنجان سوپ داشته باشید. در طراحی استند سوپ هم با در نظر گرفتن جنبه تبلیغاتی و کارآیی، استندی به شکل یک فنجان سوپ طراحی شده است که انگار سوپ از درون آن سرازیر می شود. این ایده ی سرازیر شدن سوپ به آن جلوه ای جالب داده که نظر مردم را جلب می نماید. در عین حال به خوبی برند محصول را معرفی می نماید.