در این طراحی بسته بندی روغن زیتون، دهانه ی بطری برای ریختن روغن، به طور غیر منتظره از لیبل روی بسته قابل دسترسی است. طراح Alessia Sistori یک ایده منحصر به فرد و زیبا را برای نام تجاری Olio D’Oliva واقع در برلین آلمان به ارمغان آورده است که برای راحتی ریختن روغن، یک لبه یکبار مصرف ارائه می دهد. 

طراح انگیزه ی اصلی از طراحی بسته بندی را اینگونه بیان می کند: «از آنجایی که قانون جدیدی در برخی از کشورهای اروپایی تصویب شد که دیگر اجازه نمی دهد بطری های قابل انعطاف را برای روغن در رستوران ها استفاده کنند، من این بسته ی تأثیرگذار را برای روغن زیتون اختراع کردم. این کوچکتر از بطری های معمولی است و دارای یک سیستم ضد قطره بسیار ساده و ارزان است که در بسته بندی آن یکپارچه شده است. یک دایره را می توان از بسته بندی جدا کرد و برای ریختن روغن بدون چکیدن استفاده نمود. همچنین برچسب 360 درجه روغن را از نور محافظت می کند و بدین ترتیب از خراب شدن آن جلوگیری می کند. هنگامی که از حلقه خارج می شود، پنجره کوچک کمک می کند تا بدانید که چقدر روغن در بطری باقی مانده است و محصول واقعی را می بینید. شکل بطری و همچنین سیستم ضد قطره آن، هر دو برای ایجاد یک تصویر زیبا روی میز رستوران از بطری های شراب الهام گرفته شده است.»

هم چنین هنگامی که بطری کاملا خالی شد، کل بطری می تواند بازیافت شود و این خود می تواند به عنوان یک راه حل عملی و مقرون به صرفه برای رستوران ها استفاده شود.