طراحی بسته بندی غذاهای دریایی منجمد ، شکلی متفاوت از بسته بندی مواد غذایی بوجود آورده است که هم خلاقانه و از نظر بصری زیبا طراحی شده است و هم کاربردی است. این بسته ها برای محصولات برند Trata OnIce Packaging انجام شده و خالق آن ها گروه طراحی Beetroot می باشند که به تمام جزئیات دقت لازم را داشته و به بهترین نحو پروژه را به پایان رسانده اند.

ایده طراحی بسته بندی

دم ماهی یکی از عناصر بصری اصلی است که در این مجموعه بسته بندی غذاهای دریایی یخ زده استفاده شده است. که هم در طراحی آرم و هم در ساختار بسته ها مورد استفاده قرار گرفته اند. این یک عنصر بسیار قوی برای برند است زیرا محصولات از هر زاویه دید قابل تشخیص هستند. پس زمینه سیاه و سفید و تایپوگرافی ظریف، برای تمرکز و تأکید به عنصر اصلی طراحی در نظر گرفته شده است و تصاویر غذاهای دریایی به منظور بالا بردن کیفیت محصول و القای احساس دلخواه و تداعی طعم واقعی محصول، مورد استفاده قرار گرفته اند.

شما در واقع می توانید محصول را از سوراخ هایی که در تصاویر دیده می شود، مشاهده کنید. علاوه بر این در این طراحی در نظر گرفته شده که بخش هایی از غذاهای دریایی که درون بسته قرار گرفته اند، برجسته شوند و تاکید اصلی بر آن ها باشد. استفاده از رنگ های پر انرژی هم، طراح را در رسیدن به این هدفش کمک کرده و جذابیت بیشتری به بسته محصول بخشیده است.

جوایز طراحی

این طراحی فوق العاده برنده جوایز زیر شده است:

جایزه Dieline – جایگاه سوم، غذای A

جوایز طراحی اروپا – برنده جایگاه نقره ای، در بخش بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها

جوایز طراحی نقطه قرمز (Red Dot Awards) – برنده نقطه قرمز، در بخش بسته بندی

Pentawards – برنده طلا، در بخش غذای لذیذ