معرفی پروژه

طراحی لوگو برند Hammer Burger توسط شرکت طراحی Males Design ارائه شده است که در نهایت دقت و ظرافت، برای یک رستوران که تنها در زمینه سرو همبرگر فعالیت می کند، لوگو طراحی کرده است.

ایده طراحی لوگو

نام این رستوران، Hammer burger یعنی برگر چکشی است. ایده ی اصلی طرح هم از نام برند گرفته شده است.

برای طراحی، تصویر یک همبرگر شبیه سازی شده است. با این تفاوت که بین نان آن چکش قرار گرفته است. تصاویر نان و چکش و ترکیب آن ها به صورت همبرگر طوری ترسیم شده اند که کاملا واضح و قابل فهم می باشند و حد و حدود آن ها به خوبی تعریف شده است.

نکته ی قابل توجه در این طراحی، ظرافت طرح و اهمیت به ریزه کاری هاست. به طور مثال برای ترسیم نان حتی خشخاش های روی آن را در نظر گرفته و به شکلی ظریف نشان داده است. و اما نکته ی دیگر، استفاده از تنها یک خط برای شکل گیری طرح است. یعنی شکل لوگو که از ادغام نان و چکش تشکیل شده است را بدون برداشتن دست و تنها با امتداد یک خط می توان ترسیم کرد. در نتیجه علاوه بر خلاقیت، اصل سادگی طرح هم به طور کامل رعایت شده است.

ترکیب رنگ قرمز و مشکی همواره مورد توجه بوده و برای عموم مردم جذابیت داشته است. در این طرح هم از ترکیب این دو رنگ استفاده شده است که با توجه به زمینه فعالیت برند به عنوان رستوران، جذابیت و هیجان  را القا می نماید.