طراحی لوگو و بسته بندی رستوران Gourmet Garden  توسط یک طراح مصری به نام  Mohamed Sayed Aouf ارائه شده است که در زمینه هنر دیجیتالی و طراحی گرافیک فعالیت دارد. این رستوران عمدتا شاورما و غذاهای گوشتی سرو می کند که به وسیله آتش پخته می شوند.

نحوه طراحی لوگو

طراح هم برای لوگو از تصویر گوشت شاورما در حال پخت استفاده کرده است که شیوه ای خاص برای تهیه این غذاست. هم چنین طراح برای انحصاری شدن لوگو و تعلق آن به این رستوران، از حروف اول نام برند Gourmet Garden استفاده کرده است و با خلاقیت حروف G و G را به جای گوشت در طرح خود قرار داده است طوری که به کلیت تصویر و مفهومی که مدنظر طراح بوده لطمه ای وارد نشود.

موارد استفاده لوگو

این لوگو در جاهای مختلفی مانند روی سینی، پاکت و جعبه، بسته بندی غذاها، کارت ویزیت و سایر وسایل مربوط به این رستوران استفاده شده است و نحوه شکل گیری آن بر روی بسته ها قابل مشاهده است. در همه جا و همه ی رنگ ها، لوگو به خوبی خود را نشان می دهد و کاملا منحصر به فرد است و نشانگر رستوران Gourmet Garden می باشد. هم چنین رنگ های به کار برده شده در بسته بندی ها و لوگو، هماهنگ و متناسب انتخاب شده اند و متعلق به یک مجموعه هستند.