طراحی لوگوی سیگار مارلبرو بیانگر آزادی، مردانگی و خاص بودن است و از همه مهم تر وقتی جلد سیگار را می بینیم بیشتر متوجه قالب بودن طراحی لوگو می شویم تا محصول.مارلبرو یکی از پرفروش ترین و معروف ترین سیگارهای دنیاست . صاحب و تولیدکننده ی آن فیلیپ موریس بود.

در سال 1904 بر اساس نظر یک سری محقق مارلبرو به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندها بعد از کوکاکولا در دنیا معرفی شد. لوگو مارلبرو یکی از مشهورترین  لوگوهای دنیاست و حضور آن در کنار بیلبوردها، مسابقات ورزشی، ایونت ها، مجله، روزنامه ها،تلویزیون و تبلیغات بسیار رایج است.در طراحی لوگو این برند از رنگ قرمز، مشکی و سفید استفاده شده است و تمام این رنگ ها هر کدام صاحب معانی و تعبیراتی چون تشویق، تعالی، نقطه ی قوت، خلوص و انرژی هستند.

سیگار ماربرو در جنگ جهانی دوم

مارلبرو تا جنگ جهانی دوم به همین منوال خوب خود در فروش ادامه داد اما بعد از جنگ با ورشکستگی روبرو شد و برندهایی چون lucky strike و camel  وارد بازار گردید که بسیار هم در میان سربازان آمریکایی رایج شدند.در اوایل دهه ی 1960 فیلیپ موریس مارلبروی محلی را ابداع کرد و آن را با عنوانی چون Marlboro Men یا مردان مارلبرو وارد بازار کرد و با عکس های تبلیغاتی و پوسترهایی که گاوچران ها و حال و هوای غرب وحشی را در بر داشت محصول خود را در میان همه جا انداخت و سهم بزرگی از بازار را به دست گرفت و توانست موفق شود.