طراحی لوگو شرکت سرمایه گذاری M&S توسط شرکت طراحی Brian Males در سال 2016 ارائه شده است. Brian Males در کشور اسلواکی فعالیت دارد. و کارهای زیبایی در زمینه طراحی گرافیک و بسته بندی انجام داده است.

کانسپت طراحی:

لوگو به شیوه تایپوگرافی و با استفاده از حروف اول نام بنیانگذاران شرکت طراحی شده است. این شرکت با همین نام در دو کشور، سرمایه گذاری انجام می دهد. حرف M به صورت دو فرم روی هم افتاده و دارای اشتراک ترسیم شده که بیانگر فعالیت شرکت در دو کشور است. خطوط عمودی حرف M در ترکیب با حرف S نماد دلار را نشان می دهد که مرتبط با زمینه ی فعالیت شرکت یعنی سرمایه گذاری در پروژه های کلان می باشد. به صورت خیلی ظریف و ماهرانه، اثراتی 3D به طراحی لوگو اضافه شده است که در نتیجه، بیننده مشکلی برای تشخیص اشکال ندارد و آن را به عنوان یک جسم پیچیده به جای خطوط یکپارچه تصادفی درک می کند.

تایپوگرافی بر شکل گیری لوگو تأثیر بسیار مثبتی گذاشته است و خود را با فرم هندسی لوگو هماهنگ و متناسب کرده است که از نظر بصری، تصویری زیبا به وجود آورده است. همچنین محدوده خاصی برای آن تعریف شده است که از نظر استفاده بر روی کارت و یا سربرگ و غیره بسیار کاربردی است.