مشخصات طراح

طراحی لوگو شرکت فیلم برداری عروسی توسط یک طراح هلندی به نام Jeroen van Eerden انجام گرفته است که خودش این لوگو را در مجموعه ای  از بهترین لوگو هایی که در سال 2013 طراحی کرده، معرفی نموده. Jeroen van Eerden بیشتر دز زمینه طراحی هویت برند و طراحی لوگو فعالیت می کند و در این زمینه نمونه کارهای برجسته ای دارد. این لوگو هم برای شرکت Poets ارائه شده است.

ایده طراحی

در طراحی این لوگو، ایده ی اولیه مربوط به مخاطبان شرکت و خدماتی است که ارائه می دهد و طراح سعی کرده تا آن را به صورت گرافیکی نمایش دهد. به همین خاطر یک عروس داماد را تصور کرده طوریکه دستشان در دست هم است. این عروس داماد در کادر دوربین قرار دارند و برای دوربین ژست گرفته اند.

در بالای لوگو شکل گرافیکی را به صورت قلب نشان داده است تا نمایانگر عشق بین عروس و داماد باشد. تمامی این تصاویر به صورت حلقه هایی کشیده شده است که در یک نقطه قطع نمی شود و تا بی نهایت این چرخش ادامه دارد. طراح به کوچک ترین مسائل دقت کرده و به زیبایی و ظرافت آن ها را در طرح خود پیاده کرده است. در نگاه اول و قبل از خواندن کانسپت و روند طراحی، درک تمام این نکات بسیار دشوار است اما طراح با به کارگیری تمام موارد، ایده ی خود را به صورت لوگو نشان داده که مفهوم کاملی از برند مورد نظر در دل آن نهفته است.