مشخصات طراح لوگو

طراحی لوگو Ipacient برای بیمارستان ها توسط Brian Males انجام گرفته است. Brian Males  در دانشکده هنر و طراحی دانشگاه Coventry در رشته ی طراحی تحصیل کرده است. او در سال 2017 برنده جایزه طراحی Red Dot برای کیفیت برتر طراحی شد. او همچنین برنده مسابقات ملی فتوشاپ بریتانیا توسط  Adobe شده است. Brian در کشور اسلواکی زندگی می کند و پروژه های او اکثرا در سایت ها، مجلات و بلاگ های مرتبط منتشر می شود. Brian به صورت ویژه در زمینه های طراحی گرافیک، طراحی محصول و بسته بندی، طراحی سایت و UX، سه بعدی سازی، طراحی برندینگ، عکاسی و یا هر چیز بصری که می توانید فکرش را بکنید، فعالیت دارد.

ایده طراحی لوگو

طراحی لوگو Ipacient برای سیستم اشاره الکترونیکی در مارس سال 2017 ارائه شده که در سراسر بیمارستان ها استفاده می شود. این سیستم ها باید در اتاق انتظار بیمارستان قرار بگیرند تا برقراری ارتباط اولیه را بین بیماران و پزشکان تسهیل کند. در این طرح یک علامت به اضافه (+) ساده، تغییر شکل داده شده تا یک بیمار در حال انتظار را با پوزیشن نشسته با ایجاد و حفظ تقارن تصویر نشان دهد. اما در عین حال سر شخص بیمار، حرف i را شکل داده است که به دو منظور استفاده می شود. هم با  information kiosks یعنی کیوسک اطلاعات در ارتباط است و هم حرف ابتدایی نام برند  تجاری Ipacient می باشد.

ایده ی طرح لوگو کاملا هوشمندانه تعریف شده و ترکیب تصاویر بسیار خلاقانه، ایده را به اجرا در آورده است. ترکیب زیبای این لوگو به این معناست که تصاویر عینا اجرا نشده اند بلکه به صورت گرافیکی و شماتیک ایجاد شده اند. اما در عین حال قابل درک هستند و مقصود را به مخاطب می رسانند. بنابراین لوگو در محل مورد نظر که بیمارستان ها می باشد، بسیار کاربردی و قابل استفاده است.