معرفی پروژه پوستر تبلیغاتی

طراحی پوستر تبلیغاتی کلینیک پزشکی Otos با ایده ای بسیار جالب و متفاوت در ماه دسامبر سال 2017 منتشر شده است. پوستر به سفارش یک کلینیک گوش، حلق و بینی واقع در Minnesota امریکا طراحی شده که مرکز شنوایی نیز می باشد و جراحی و مطالعات فراوانی را در این زمینه ها انجام می دهد. با توجه به زمینه ی فعالیت کلینیک پزشکی هم، ایده ای خلاقانه و جالب در نظر گرفته شده است. طراحی این ایده و پوستر توسط آژانس تبلیغاتی Bolero طراحی شده است که در برزیل فعالیت دارد. علاوه بر ایده پردازی خاص و منحصر به فرد این آژانس کار اجرای آن هم به زیبایی و با ظرافت کامل انجام گرفته است. در واقع نشان دادن ایده و درک آن توسط مخاطب بدون انجام اجرایی بی نقص و تأثیر گذار امکان پذیر نبود، که بتواند هدف تبلیغاتی طراحی پوستر را هم عملی نماید.

مدیر ایده پردازی پوستر André Mota و مدیرهای هنری Andrey Ustnov, Jorge Sobreira می باشند. در طراحی این پوستر تبلیغاتی از ترکیب عکاسی و گرافیک به شکل کاملا حرفه ای و خلاقانه ای استفاده شده است. بخش عکاسی آن توسط Cival Jr. صورت گرفته که این کار را به زیبایی تمام و با دقت به جزئیات انجام داده است. در نهایت هم با شکل دادن به ایده ی جالب و طنز در نظر گرفته شده، پوستر های کلینیک به انتشار در آمده است که به راحتی نظر هر مخاطبی را جلب می کند و به خاطر جنبه ی طنزش تأثیرگذار است.

پیام پوستر با جمله ی «شیوه جراحی جدید برای انحراف بینی با استفاده از لیزر تنها طی 2 روز» به مخاطب انتقال می یابد. این پوستر با هدف تبلیغات انجام گرفته است و با کار حرفه ای تیم آژانس Bolero به آن دست یافته است. مسلما پس از پخش پوسترهای کمپین تعداد بیشتری از مردم این کلینیک را می شناسند و به آن مراجعه می نمایند.