معرفی پروژه طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت استایلیست مو توسط شرکت Elegante Press انجام گرفته است. طراح نهایت سادگی را در طرح خود لحاظ کرده است اما با حفظ عناصر زیبایی بصری. طوری که در نهایت کار، طرحی زیبا و دلنشین ارائه شده است.

این کارت ویزیت به سفارش مشتری لیوانیایی به نام Mantas انجام شده که در زمینه آرایش مو فعالیت می کند. ایده ی اصلی طراحی هم از شغل ایشان گرفته شده و  طرح بسیار خوانا و واضح است به این منظور که هر شخصی با یک نگاه سطحی و بدون خواندن اطلاعات روی آن زمینه ی فعالیت شخص را درک می کند.

نکته ی جالب توجه، تصویر موها قبل و بعد از قیچی است. قبل از برخورد قیچی موهایی بلند و آشفته تصویرسازی شده و بعد از آن موهایی یک دست و آراسته. بدین ترتیب فضایی مناسب هم برای نوشتن اطلاعات مهم از جمله نام، شماره تماس و ایمیل فراهم شده است. ترکیب و ایده ی این کارت ویزیت برای یک استایلیست مو مناسب و منحصر به فرد می باشد.

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت هم توسط همان شرکت Elegante Press در لیتوانی که صاحبانش aulius و Viktorija هستند، انجام شده است. که از سال 2009 تاکنون فعالیت داشته و در زمینه چاپ های دستی و سنتی و ساخت جوهر های دست ساز مهارت زیادی دارد و تنها از کاغذ های قابل بازیافت استفاده می کند که امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد.

این کارت ویزیت بر روی کاغذ سفید 300 گرمی چاپ شده که جنس آن صد در صد پنبه می باشد. بنابراین چاپ تک رنگ استفاده شده و کارت ویزیت تنها در یک رنگ تولید شده است. استفاده از کاغذ صد در صد پنبه ای علاوه بر اینکه در زیبایی آن نقش دارد، از نظر حفظ محیط زیست هم مهم و قابل توجه است و دوستدار محیط زیست و قابل بازگشت به طبیعت می باشد.