معرفی پروژه طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت فروشگاه مبلمان Bentply توسط یک طراح خلاق به نام Richard C. Evans انجام گرفته است. Bentply یک فروشگاه مبلمان است که به تولید محصولاتی به سبک مدرن می پردازد. این فروشگاه در شهر لندن قرار دارد. کارت ویزیت آن هم به شکلی کاملا خلاقانه طراحی شده است. در نگاه اول تنها یه کارت ساده به نظر می رسد اما با کمک خطوط راهنما و برش هایی که روی آن لحاظ شده است، به شکل یک مبل در می آید. همین ویژگی خاص می تواند یرای مخاطبان هیجان انگیز باشد و موجب جلب توجه برند شود.

البته در چنین پروژه های خاصی محدودیت هایی نیز وجود دارد. به طور مثال ساخت چنین کارت ویزیتی با کاغذ معمولی امکان پذیر نبود و پس از تحقیقات بسیار، از یک نوع کاغذ خاص و با دوام به صورت 3 لایه که هم قابلیت خمش داشته باشد و هم قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست باشد، استفاده شد.

معرفی طراح کارت ویزیت

Richard C. Evans هنرمند وطراح گرافیک است که از سال 1991 فعالیت خود را در این زمینه ها آغاز کرده است و البته موفقیت خود را با کسب بیش از 15 جایزه از سال 1994 تا 2001 از مراکز مختلف به اثبات رسانده است. او همچنین در سال های اخیر مدیر پروژه های تبلیغاتی و طراح کمپین های بزرگی از جمله مک دونالد، هاینز، P&G، Delta Air، Goodfellas pizza و غیره بوده است. وی در شهر لندن زندگی و فعالیت می کند.

همکاری Richard C. Evans با فروشگاه Bentply در زمینه طراحی لوگو و طراحی کارت ویزیت بوده است. و اما در این متن تنها به طراحی خلاقانه کارت ویزیت توسط او می پردازیم.

معرفی شرکت چاپ

کارت ویزیت طراحی شده توسط شرکت Elegante Press چاپ و تولید شده است. این شرکت از سال 2009 فعالیت خود را در کشور لیتوانی و به مدیریت دو شخص به نام های Saulius و Viktorija آغاز کرده است و با به کارگیری فناوری و صنعت چاپ قدیم، پروژه های خاص و منحصر به فردی را ارائه می نماید. این شرکت هم چنین پیامی این چنین مطرح می کند که: «ما عاشق هر آنچه با استفاده از صنایع دستی، چاپ قدیمی، کاغذهای زیبا و جوهر های دست ساز تولید می کنیم، هستیم».

تمام محصولات این شرکت دست ساز و با استفاده از کاغذ 100٪ پنبه که مبتنی بر روغن و آب است، تولید می شوند و در نتیجه علاوه بر ظاهری زیبا، به طور کامل سازگار با محیط زیست می باشند.

این شرکت، در زمینه ی طراحی هم فعالیت دارد و خود تجربه ی طراحی های بزرگی تا به حال داشته است اما در عین حال تمایل زیادی به همکاری با طراحان دیگر نشان می دهد.