طراحی کارت ویزیت مربی بدن سازی خصوصی برای شخصی  به نام Zohra Mouhetta طراحی و اجرا شده است که در عین سادگی، متفاوت و تأثیرگذار است. این طراحی برای یک مربی بدن سازی انجام شده که علاوه بر دادن تمرین و برنامه متناسب با هر فرد، به اثر بخشی بیشتر برنامه های آموزشی خصوصی اش کمک می کند و برای مشتری های آینده نگر و مصمم، اهمیت قابل توجهی قائل است. او شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی می کند و به صورت اختصاصی به برنامه تان رسیدگی می نماید.

کانسپت طراحی کارت ویزیت

در طول روز همه ی ما از افراد زیادی کارت ویزیت دریافت می کنیم به همین خاطر اهمیت خاصی به آن ها نمی دهیم و این امر برای ما به صورت روتین درآمده است. بنابر این طراح به این فکر افتاد کارت ویزیتی منحصر به فرد طراحی کند تا نظر فرد را جلب کند و با دریافت کننده ارتباط برقرار نماید. به این ترتیب شخص به راحتی از کارت ویزیت مربی نمی گذرد و لحظاتی را به مشاهده و تحلیل آن اختصاص می دهد. با تأمل در کارت ویزیت شخص می تواند به نیاز خود پی برده، با مربی تماس برقرار کند و از مشتری های او شود. اطلاعات مورد نیاز هم از جمله اطلاعات تماس در پشت کارت ثبت شده است.

ایده ی طراحی جالب این کارت ویزیت و امکان جدا شدن شکم و چربی های اضافه ی شخص چاقی که روی کارت دیده می شود، به وضوح، مخاطبان اصلی کارت را معرفی می نماید و نشان می دهد که چگونه آموزش تناسب اندام خصوصی می تواند به بدن شما کمک کند و شما را در رسیدن به اندامی مناسب و خلاص شدن از اضافه وزن تان همراهی نماید.

نتیجه

هر چند پاسخ و نتیجه ی دقیقی در زمان ارائه این اطلاعات در دسترس نبود، اما تعداد درخواست و ثبت نام ها، به ویژه توسط مشتریان بزرگ، به طور قابل توجهی در عرض یک ماه افزایش یافت.