معرفی پروژه طراحی کارت ویزیت

برای چندین دهه مردم اعتقاد داشتند که کارت های ویزیت تنها راهی برای ارائه اطلاعات تماس می باشند و چیزی بیشتر از این نیستند. اکثر کارت ویزیت ها بر روی کاغذ سفید استاندارد چاپ شده بودند و یک متن ساده و شاید برای شرکت های فعال تر یک جای لوگو در نظر گرفته می شد. با این حال، در طول دهه گذشته ایده ی کارت ویزیت تغییر کرده است. دلیل اصلی این تغییر فرآیند فکری است که می توان به عنوان زیبایی شناسی مدرن آن را معرفی کرد. این یک دیدگاه جدید و مدرن است که همه چیز را شامل می شود. و کوچک ترین جزئیات می تواند به سادگی با ایجاد تفاوت، خلاقیت و ایده های جدید، بسیار جالب باشد.

 این روش تفکر در دنیای بیزینس بسیار مهم است. هنگام ارائه نام تجاری یا پیام یک شرکت، کوچک ترین جزئیات، بسیار مهم هستند و باید جدید باشند. بنابراین حتی چیزهایی که بسیار کسل کننده بودند مانند کارت های ویزیت اکنون بسیار مهم هستند.

ایده طراحی کارت ویزیت Airguard Windows

این کارت ویزیت هم با توجه به همین تفکرات جدید، به شیوه ای منحصر به فرد طراحی و اجرا شده است. این شرکت تمایل داشت که مهمترین محصول خود را به عنوان ویژگی اصلی کارت معرفی کند. با ساخت یک پنجره به صورت شفاف مانند شیشه با شبکه های مربعی، کارت ویزیت شرکت Airguard Windows تصویری قوی از محصول خود را فراهم می کند و در عین حال اطلاعات تماس شرکت را ارائه می نماید. 

چاپ و اجرای طراحی

طراحی کارت ویزیت توسط شرکت 1800Business cards چاپ شده است. این شرکت در نیویورک فعالیت دارد و از فن آوری و ایده های جدید برای ارائه خدمات خود استفاده می کند. این کارت ویزیت از جنس پلاستیک روشن است یعنی در واقع از زمینه ی شفاف 30 میلی متر استفاده شده است.