معرفی پروژه طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت Studio K ، یک کار فوق العاده از SKN-Design است. Studio K یک استودیو طراحی هنرهای بصری و دیجیتالی در شهر نیویورک می باشد.

ایده طراحی کارت ویزیت و سربرگ

چالش اصلی این پروژه دنبال کردن ایده هایی خلاقانه، شگفت انگیز و نوآورانه است. مخاطبان این استودیو را جوانان تا شخصیت های حرفه ای و خلاق تشکیل می دهند. طراح برای نشان دادن موضوع فن آوری دیجیتال، الگوی پیکسل های ساخته شده با یک پالت رنگی را توسعه داده است و یک کارت ویزیت و سربرگ برند Studio K را توسط این کانسپت طراحی کرده است. برای تقویت کیفیت بصری طرح، یک فونت مدرن و بدون خطوط فرعی انتخاب شده که علاوه بر این، متناسب با وب و چاپ هم می باشد.

طراح این پروژه شکل کاغذ را در هر دو مورد یعنی کارت ویزیت و سربرگ به صورت پیکسلیت شدن یک گوشه آن سفارش داده است تا یک تجربه سازگار و به یاد ماندنی ارائه شود. همچنین از 6 رنگ که جزء رنگ های اصلی هر پالت رنگ می باشند استفاده کرده است.

معرفی طراح پروژه

همانطور که پبش تر اشاره شد طراح این پروژه SKN-Design است که توسط شخصی به نام Phillip در نیویورک مدیریت می شود. SKN-Design در زمینه طراحی گرافیک و برندینگ و طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن های موبایل و تبلت فعالیت دارد. او اظهار می نماید: «دوست دارم با تیم و مشتریان همکاری کنم تا با طراحی و تکنولوژی پرهیجان، تجربیات دیجیتال نوآورانه ایجاد نمایم.»

وی با یک پیش زمینه چند رشته ای در ارتباط با طراحی مولتی مدیا و تاریخ هنر، در زمینه طراحی های خلاقانه و استراتژیک از نمونه اولیه کانسپت تا دستیابی به محصول نهایی، تخصص پیدا کرده است. او همچنین در طول تجربه 10 ساله خود در طراحی، پروژه هایی را با شرکت هایی در پاریس و نیویورک در مورد صنایع مختلف از جمله آژانس های دیجیتال، شرکت های داخلی، شرکت های فناوری، گالری ها و استودیوهای هنری مدیریت کرده است.