طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

 

طراحی کارت ویزیت از خدمات قابل ارائه تیم حرفه ای طراحی گرافیک هوراد است. طراحی کارت ویزیت با اینکه ساده به نظر می رسد اما کاری اصولی و بر پایه قواعد است و برای اینکه به بهترین نحو معرف نام شما و برند تان باشد، باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. کارت ویزیت در واقع کارتی است که به منظور معرفی نام، عنوان شغلی و اطلاعات تماس تهیه شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. اما باید متذکر شد که کارت ویزیت موارد بیشتری را به مخاطب القا می نماید. از جمله یک ذهنیت اولیه از هویت برند و فعالیت های آن در اختیار فرد قرار می دهد و عملا نقطه ی شروعی است برای آشنایی با یک برند و برداشت پایه ای از سبک و سیاق کار آن.

نحوه طراحی کارت ویزیت

در طراحی کارت ویزیت ابتدا باید ایده ای متناسب با برند در نظر گرفته شود و سپس، آن ایده به زیبایی و ظرافت در طراحی کارت جلوه بیابد. نکاتی هم علاوه بر این ها باید رعایت شوند تا نتیجه کار حرفه ای و کارآمد باشد؛ از جمله هماهنگی طرح کارت با هویت برند و رنگ های سازمانی، انتخاب فونت مناسب و زیبا، توجه به استفاده از سایزهای مناسب برای متون، استفاده از متریال مناسب و شیوه های منحصر به فرد و اینکه مخاطب با مشاهده ی کارت، به درکی از فعالیت برند دست یابد. در مرحله ی چاپ و تولید با توجه به خواسته ی مشتری می توان از متریال های مختلف استفاده کرد و کارت ویزیت کاغذی، پلاستیکی، شیشه ای (طلق)، فلزی، پارچه ای و یا حتی کارت ویزیت قابل بازیافت تولید نمود. هم چنین با استفاده از تکنولوژی و دستگاه های به روز، امکان ایجاد برجستگی (امباس)، طلاکوب، سه بعدی سازی و … وجود دارد.

افزون بر حفظ این اصول و نکات، مابقی کار توسط طراحان خلاق و خوش ذوق هوراد انجام می گیرد که با بهره گیری از تجربه و سلیقه ی خود اثری هنری و در عین حال کاربردی می آفرینند تا شایسته نام و هویت شما باشد و به بهترین نحو ممکن شما را به مخاطبانتان معرفی نماید. هم چنین با به کارگیری بهترین متریال ها و دستگاه های روز دنیا، خلاقیت، کیفیت و منحصر بودن را برای شما به ارمغان می آورند.

نمونه کارهای طراحی کارت ویزیت

 

نمایش نمونه های بیشتر

خدمات مرتبط

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

خدمات چاپ و بسته بندی

چاپ

خدمات چاپ و بسته بندی