طراحی کمپین تبلیغاتی با مزه برای تمیزکننده Cif

این کمپین تبلیغاتی برای برند Cif که محصولاتی در زمینه شوینده و تمیز کننده تولید می کند، تهیه شده است. پوستر های تهیه شده برای این کمپین هم با در نظر گرفتن الگویی طنز گونه طراحی شده اند.

محصول مورد نظر برای تمیز کردن سطوح فلزی و براق کاربرد دارد. سطوح فلزی اگر کثیف باشند تصویری منعکس نمی کنند. اما اگر تمیز باشند مانند آینه عمل می کنند با یک تفاوت که تصویر را مقداری محدب نشان می دهند.

طراح از همین ویژگی فلزات استفاده کرده و به شکلی اغراق آمیز، تمیزی سطوح را نشان داده است. تصاویر ایجاد شده در این اشیا از جمله دستگیره در، شیر آب و غیره بسیار با مزه چهره افرادی که آن را پاک کردند با دهانی گنده و دندان ها و بینی بزرگ نشان می دهد که دیدن این تصاویر ناخواسته ما را به خنده می اندازد. البته جمله ی کوتاه «سلام خوشگله» طنز قضیه را بیشتر می کند. نکته ی قابل توجه لبخندی است که در تمام پوستر ها جلوه می نماید و در واقع نشان از رضایت کاربران تمیز کننده Cif است.

نکته دیگر به تصویر کشیدن اشیا و فضاهای مختلف منزل است که نشان می دهد Cif در کجاها و برای چه وسایلی قابل استفاده است.  بدین ترتیب طراحی پوستر های این کمپین تبلیغاتی هم جذاب و سرگرم کننده هستند و هم کاربردی و هدفمند.

مشخصات تهیه و انتشار پوستر ها

این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس MullenLowe در لندن انگلستان طراحی و اجرا شده است که برای تهیه آن علاوه بر طراحی گرافیک از عکاسی هم استفاده شده است. این کمپین در آپریل 2018 منتشر شده است.