طراحی کمپین تبلیغاتی سرزمین Lego

این کمپین تبلیغاتی به صورت عکاسی تبلیغاتی و طراحی گرافیکی پوستر اجرا شده است که با ایده ای مشترک تصاویری جالب و متفاوت خلق کرده اند تا هدف کمپین را منتقل نمایند.

این کمپین تبلیغاتی برای برند معروف لگو در شهر دبی و توسط مدیر خلاقیت  Abdelkader Driss ، مدیر هنری Patrick Souleman و عکاسی  Alberto Kazck تهیه شده و در آپریل 2018 منتشر شده است.

همه ی ما با این برند آشنا هستیم و از دوران کودکی با آن سر و کار داریم. این علاقه در برخی تا دوران بزرگسالی و کاهی تا پایان عمر هم ادامه دارد. ایده های جالب و ایجاد سرگرمی برای تمام سنین، این کمپانی را روز به روز بزرگتر کرده و در رده ی بزرگترین کمپانی های دنیا قرار داده است.

البته در این کمپین تبلیغاتی، هدف کودکان بین 2-12 سال هستند که در واقع در سنین رشد به سر می برند. بنابراین مخاطبان کمپین پدر و مادر ها هستند که باید زمینه رشد را برای فرزندانشان فراهم آورند.

ایده پردازی کمپین تبلیغاتی

“قدرت تخیل کودک شما به اندازه خوردن غذا اهمیت دارد”

این همان جمله ایست که منجر به خلق این تصاویر شده است. در دید کلی تکه ای از غذاهای محبوب کودکان مثل پیتزا، نان تست و یا کوکی میبینیم اما با ذره ای تامل در پوسترها میبینیم جزئیاتی از آن ها با قطعات لگو ساخته شده است. در واقع می خواهد اهمیت برابر این دو مورد را نمایش دهد و به والدین یادآوری کند همان اندازه که به غذا خوردن کودکانشان اهمیت می دهند، به رشد فکری و خلاقیت آن ها هم توجه کنند.

نکته ی ظریف دیگری در کنار لوگوی لگو نوشته شده است. در اغلب موارد کنار نشان برند تنها سال شروع فعالیت آن را می نویسند. اما در این پوستر تبلیغاتی کنار نشان برند Lego نوشته شده: “سازنده قدرت تخیل والدین از سال 1932 تاکنون”