عکاسی تبلیغاتی کمپین open late مک دونالد توسط عکاس معروف Helmut Stelzenberger عکاسی شد. Helmut Stelzenberger از نورپردازی خاصی در عکس های خود استفاده می کند که باعث می شود عکس های آن بسیار فوق العاده و خاص باشند.

این کمپین تبلیغاتی توسط شرکت فرانسوی TBWA برای مک دونالد ساخته شد که در آن با نشان دادن درخشش چراغ ها به شکل سه محصول معروف  بیگ برگر ٬ فرنچ فرایز ( سیب زمینی سرخ شده ) و Sundae که بستنی معروف مک دونالد می باشد سعی شد باز بودن شعب مک دونالد را تا دیر وقت در فصل تابستان نشان دهند.

تصاویر زیبای ایجاد شده نشان می دهد که برای طراحی و عکاسی تبلیغاتی پروژه های بزرگ در سطح جهانی حتما نیاز نیست که امکانات گران قیمتی در اختیار داشته باشیم بلکه با یک ایده خوب و بکارگیری خلاقیت و ذوق هنری می توان آثاری خلق کرد که همه آن را تحسین نمایند.

طراحی کردن چراغ های درخشان به شکل محصولات مک دونالد بیش از ۱۰ روز به طول انجامید و در این پروژه از ۱۱۰۰ عدد لامپ LED و ۸۰ متر سیم و ۴۰۰ عدد بست استفاده شد. پس از آماده شدن آیتم های عکاسی پروژه آغاز شد که در حدود ۲ روز طول کشید.

در ادامه تصاویر زیبایی از مراحل تولید این پروژه عکاسی تبلیغاتی قرار دادیم . همانطور که ملاحظه می کنید برای خلق این ۳ تصویر زیبا چقدر زحمت کشیده شده است و قرار دادن این هم لامپ LED به این زیبایی کار بسیار سخت و پیچیده ای می باشد که فقط از عهده هنرمندان واقعی بر می آید.

عکاسی تبلیغاتی عکاسی تبلیغاتی عکاسی تبلیغاتی عکاسی تبلیغاتی عکاسی تبلیغاتی عکاسی تبلیغاتی عکاسی تبلیغاتی