معرفی 11 روش عالی برای افزایش فروش

به شما 11 قانون را معرفی می کنیم که با کمک آن ها می توانید میزان فروش تان را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهید:

1- روش های قدیمی را فراموش کنید

در دوران قدیم فروش محصول بسیار آسان بود، در محیط رقابتی امروز باید از روش های جدید فروش که همراه با خلاقیت است استفاده کنید. شما باید با بها دادن به ارزش‌ها و ایجاد روابط اصولی ، کسب و کار خود را رونق دهید.

 

2- مخاطبین باید به شما و بازتاب کسب و کارتان در اینترنت علاقمند شوند

شخصیت شما و ظاهر کسب و کارتان باید به گونه ای باشد که اعتماد مشتریان را جلب کند تا بیشتر آن ها را به خرید و تجارت با شما ترغیب کند.

 

3- با مشتریان ارتباط قوی برقرار کنید

شما همیشه باید از رقبایتان یک قدم جلوتر باشید و با مشتریان به بهترین نحو ارتباط برقرار کنید، مشتریانی که در آینده نیز به شما وفادار خواهند ماند. شما ممکن است از روش های مختلف ارتباطی مانند اینترنت، تلفن و حضوری استفاده کنید اما باید دقت داشته باشید که باید مهارت های فروش را به خوبی یاد بگیرید تا ارتباطات موفقی داشته باشید.

 

4- در سطح وسیع اطلاع رسانی کنید

مهارت های نرم افزاری خود را تقویت کنید تا بتوانید اطلاع رسانی های خود را در سطح بسیار وسیع انجام دهید.

 

5- به یاد داشته باشید که وقت طلاست

از زمان برقراری ارتباط تا رسیدن محصول به دست مشتری باید کمترین زمان ممکن در نظر گرفته شود. همیشه در دسترس مشتریان باشید و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهید.

 

6- فقط در حوزه قیمت رقابت نکنید

در بازار رقابتی امروز، قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد اما شما نباید همه تمرکز خود را روی پایین آوردن قیمت ها بگذارید. شما حتما باید چیزی ارزشمندتر از قیمت به مشتریان عرضه کنید تا در عصر رقابت پیروز شوید.

 

7- خلاق باشید و همه را حیرت زده کنید

از نحوه طراحی سایت گرفته تا عرضه محصولات به مشتریان باید همگی جذابیت خاصی داشته باشند به گونه ای که همه  غافلگیر شوند. خلاقیت می تواند شما را در ذهن مشتریان ماندگار کند.