موشن گرافیک اپلیکیشن Glycoleap با هدف تبلیغات برند و آشنایی بیشتر مردم با آن تهیه شده است. این اپلیکیشن بیشتر برای کمک به افرادی که به بیماری دیابت نوع 2 مبتلا هستند، طراحی شده است و با کمک مشاوران متخصص در زمینه تغذیه و روانشناسی، برنامه ی تغذیه درست و ورزشی در اختیار کاربران خود می گذارد. اما سایر افراد هم برای دریافت برنامه های غذایی و ورزشی با هدف افزایش کیفیت زندگی شان می توانند از کاربران این اپلیکیشن باشند و خدمات دریافت کنند تا شیوه زندگی سالم تر و بهتر را در پیش بگیرند و  همواره در زندگی به کار گیرند.

تمامی کاربران به مشاورانی دسترسی دارند که به صورت اختصاصی به فعالیت ها و برنامه های آن ها رسیدگی می کنند و به صورت شبانه روزی قابل  دسترسی هستند. کاربران می توانند مشاور را از برنامه های غذایی و ورزشی خود مطلع کنند، عکس غذاهایشان را برای مشاور بفرستند، از او امتیاز دریافت کنند و سوالات خود را در هر مکان و زمان با او در میان بگذارند.

هم چنین استفاده از این اپلیکیشن بر روی موبایل و تمام دستگاه های هوشمند از جمله ساعت های هوشمند این امکان را به کاربران می دهد تا اطلاعاتی مفید در راستای هدفشان دریافت کنند؛ از جمله میزان فعالیت ورزشی، تعداد قدم ایشان و اطلاعاتی که به صورت نوت در طول روز به کاربر کمک کرده و انگیزه ی او را برای رسیدن به هدفش بیشتر می کنند.

تحلیل موشن گرافیک

در موشن گرافیک این اپلیکیشن هم برای جذابیت و دعوت کنندگی مخاطبان از رنگ های شاد و هیجان انگیز استفاده شده است و با استفاده از تصویر سازی های زیبا و حرفه ای، به معرفی برند، هدف آن، معرفی جامعه ی مخاطبان و شیوه ی کمک آن به کاربران می پردازد. در ساخت این موشن گرافیک مسیر درستی طراحی شده است یهنی در ابتدا مخاطبانش را معرفی کرده، به مسائل و مشکلات آن ها پرداخته و به عوارض ادامه ی شرایط فعلی شان اشاره کرده است. سپس برای بهبود شرایط  و کمک به آن ها راه حلی مطرح کرده است. در آخر هم خود را در این مسیر همراه آن ها دانسته و خدماتی را که برای کمک به آن ها می تواند ارائه دهد، بیان می کند. تا تمام افراد بتوانند زندگی سالمی داشته باشند و روش بهتر زندگی کردن را بیاموزند.