موشن گرافیک تبلیغاتی سفارش آنلاین غذا برای اپلیکیشن Eat it طراحی و ساخته شده است. این تیزر تبلیغاتی در مدت زمان کمتر از یک دقیقه پیام مورد نظر برنامه را به طور واضح بیان می کند، به معرفی اپلیکیشن Eat it و سیستم سفارش آنلاین غذا می پردازد و آن را به عنوان راه حلی آسان برای دغدغه های روزانه افراد در زمینه خوراک و تغذیه مطرح می نماید.

همچنین در این تیزر موشن گرافیک تأکید بر امکان سفارش انواع غذاهای دریایی، پیتزا، فست فود، استیک، پاستا و غذاهای چینی و … بوده است و برای نمایش این قابلیت خود ابتدا انتخاب رستوران را به عنوان مسئله ی یک شخص مطرح کرده است. به طور مثال این شخص در یک وعده غذایی تمایلی به سوشی ندارد، استیک برایش گران است، فست فود را چاق کننده یاد می کند، باربکیو زمان زیادی میبرد و مواردی از این قبیل. در آخر با معرفی اپلیکیشن Eat it راه حلی می یابد تا به راحتی رستوران مورد نظر خود را بیابد و از منزل، محل کار و یا هرجای دیگر غذای مورد نظرش را به صورت آنلاین سفارش دهد.

استفاده از رنگ های شاد و متنوع، هیجان و زیبایی کار را چندین برابر کرده است و برای مخاطب جذابیت دارد که خود لازمه ی یک تبلیغات تأثیرگذار است. مدت زمان آن هم بسیار مناسب است زیرا خسته کننده نیست و کاملا مفهوم تبلیغاتی را می رساند و  همچنین قابل استفاده در شبکه های مجازی و اینستاگرام است که امروزه فضایی مناسب برای تبلیغات ارائه کرده است.

اپلیکیشن Eat it

این اپلیکیشن به کاربران کمک می کند تا غذای خود را آسان تر انتخاب کنند واز این طریق بتوانند غذای مورد علاقه ی خود را از هر رستورانی سفارش دهند. اما جنبه ی تمایز آن با سایر برنامه ها امکان ساخت لیست هایی متناسب با سلیقه، نیاز و خواست کاربران است. ابتدا متناسب با دسته مورد نظر لیستی می سازند و سپس رستوران های مورد نظر خود را به آن لیست اضافه می کنند. این قابلیت جهت کاربردی تر شدن برنامه برای کاربران و کمک به آن ها در استفاده از برنامه، بسیار مفید است.