موشن گرافیک تبلیغاتی Lock Alarm  توسط استودیو Full Rotation تهیه شده است که در لندن قرار گرفته و تنها در زمینه ساخت انیمیشن و موشن گرافیک فعالیت می کند. Full Rotation استودیویی کوچک و اما با تیمی فعال، حرفه ای و خلاق است که در ابتدا توسط شخصی به نام David Mattock راه اندازی شده است. David که پس از 9 سال تجربه کاری در استودیو های مختلف در لندن، مشتریان خوبی برای خود پیدا کرده بود، به این نتیجه رسید که زمان بازگشایی استودیویی مستقل برای خودش فرا رسیده است. در حال حاضر هم با تیمی خلاق و هنرمندانی ماهر فعالیت خود را ادامه می دهد که قابلیت انجام پروژه های زیادی را دارند اما در نهایت پروژه توسط شخص David Mattock تحویل مشتری داده می شود. این موشن گرافیک هم برای معرفی قفل های برند Lock Alarm ساخته شده تا ویژگی های منحصر به فرد آن را به مخاطبان نشان دهد.

روند ساخت موشن گرافیک

ویدئو ی موجود Lock Alarm بسیار پایه ای و قدیمی بود بنابر این تیم طراحی Full Rotation کاراکتر های جدیدی برای این برند ساختند تا همیشه به روز و خاص بماند و  سپس آن را با انیمیشن 2D یعنی دو بعدی ارائه نمودند. کار طراحی این پروژه در Illustrator و انیمیشن سازی در After Effect انجام کرفته است.

در این موشن گرافیک که به منظور تبلیغات تهیه شده، راه حلی برای جلوگیری از دزدیده شدن اشیا مانند دوچرخه، میز و صندلی، تمامی وسایلی که بیرون از منزل می مانند و در معرض دزدیده شدن قرار دارند، لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، ابزار داخل انباری، پول و غیره مطرح می نماید که شیوه ای جدید و محصولاتی متفاوت را معرفی می کند. هم چنین نحوه ی استفاده و کاربرد آن ها با بیانی راحت و قابل فهم برای عموم نمایش داده شده است.

ساخت موشن گرافیک روشی هوشمندانه برای تبلیغات و معرفی محصولات می باشد که اثرگذاری و نتیجه ی آن در بازاریابی اثبات شده است.