موشن گرافیک سیستم خانه هوشمند برای شرکت Smart Wave ساخته شده است که در زمینه هوشمند سازی خانه و تجهیزات و پشتیبانی آن فعالیت دارد. این موشن گرافیک با هدف تبلیغات ساخته و منتشر شده است و به وضوح نمایش می دهد که چگونه Smart Wave می تواند شما را در بالا بردن امنیت و راحتی منزلتان کمک کند و همراهی برای ادامه ی زندگی تان باشد.
این ویدئو تبلیغاتی با ساخت صحنه های جالب و طنزگونه و استفاده از رنگ های شاد و متنوع، برای مخاطب هیجان انگیز است. همچنین نمایش روزمرگی قبل استفاده از این سیستم در خانه و بعد از نصب آن، نحوه عملکرد سیستم، بکارگیری بیانی ساده و علائم گرافیکی راهنما، درک آن را برای مخاطب آسان تر کرده است و موضوع را به روشنی بیان می کند. ساخت موشن گرافیک برای معرفی سیستم هوشمندسازی خانه و آشنایی مردم با این برند انجام گرفته که به زیبایی و موثر هدف را دنبال می کند.

شرکت Smart Wave

شرکت Smart Wave در جزایر دوقلوی Trinidad and Tobago در ونزوئلا (آمریکای جنوبی) پایه گذاری شده است. موسس آن تیمی از اندیشه های مبتکر و خلاق است که با هدف ارائه راه حل های هوشمندانه برای مدیریت انرژی، آسایش بی حد و امنیت خانه تاسیس شده است. آن ها متعهد شده اند تا تکنولوژی قدیمی را از نو طراحی کنند و پیشرفت دهند تا بدین وسیله مردم بتوانند زندگی بهتر و با کیفیت تری داشته باشند.

سیستم Smart Wave

Smart Wave یک خانواده از تکنولوژی های وایرلس (بی سیم) ساده و زیباست که به وسیله اینترنت با همدیگر کار می کنند تا زندگی را برای شما ساده تر و بهتر کنند. Smart Wave توسط اینترنت wifi و یا اینترنت موبایل کار میک کند وبه شما این امکان را می دهد تا وقتی خارج از خانه هستید، با استفاده از موبایل، تبلت و یا لپ تاپ آن را چک کنید تا از امنیت و صرفه جویی در انرژی اطمینان حاصل نمایید. هم چنین این سیستم به شما اجازه می دهد تا تمام وسایل مورد نظرتان را از راه دور و از هر جا که هستید، مشاهده و کنترل کنید.