وایرال ویدیو زیبای که مشاهده می کنید در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۲۰۱،۵۲۱،۴۶۰ بار دیده شده است که موضوع آن در مورد کودکی است که به دلیل معلولیت جسمی و نشستن بروی ویلچر قادر به بازی کردن با سایر کودکان هم سن خود نیست. وقتی یک روز یکی از بچه های محله این کودک را بروی ویلچر می بیند خیلی ناراحتی می شود و به یک روش خاص که خواهید دید کودک معلول را به مشارکت اجتماعی و بازی کردن با سایر کودکان محل دعوت می کند.

این ویدیو تبلیغاتی کاملا هوشمندان در حمایت ورزشکاران کانادایی در المپیک ساخته شده است که با بهره گیری از نیروی قدرتمند احساسات عمومی سعی دارد این پیام را برساند که در صورتی که بزرگان و افراد توانمند جامعه به کسانی که ضعیف تر هستند کمک کنند از نظر انسانی در رتبه بالاتری در جامعه جهانی قرار خواهند گرفت که در اصل شعار اصلی المپیک و علت اصلی برگزاری این رویداد مهم در سراسر جهان است.

این تیزر تبلیغاتی به سفارش شرکت کانادا تایر که یکی از معروفترین فروشگاه اینترنتی کانادا است در سال ۲۰۱۶ در زمان برگزاری المپیک ساخته و پخش شد.

برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی مشابه احتیاج به صرف هزینه بسیار زیادی نمی باشد، کافی است سناریویی مناسب و خلاقانه ای مرتبط با شرایط و موضوع مورد نظر آماده شود و سپس توسط یک گروه فیلم سازی پیاده سازی شود.

تیم خلاقیت و ایده پردازی هوراد همیشه سعی دارد تا با بهره گیری از ایده های نوین و راه کارهای ساده محصولات و کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و شرایط ساخت فیلم های تبلیغاتی با شماره ۷۲۳۱۶-۰۲۱ تماس بگیرید.