ویدئو تبلیغاتی روشی تازه برای کمک نقدی به خیریه

این ویدئو تبلیغاتی از تبلیغات محیطی خلاقانه ای برای یک خیریه تهیه شده است که روشی جدید برای اهدای کمک نقدی به خیریه نمایش داده شده است. این خیریه ها با هدف تهیه غذا برای نیازمندان و یا آزاد کردن زندانیان فعالیت می کنند و برای این کار به کمک و یاری مردم نیازمندند.

محل برگزاری این کمپین در فرودگاه های بین المملی می باشد که با تصاویری جالب انسان های حاضر در مجموعه را به کمک دعوت می نماید. به طور مثال تصویری از یک نان را می بینیم که با کشیدن کارت اعتباری و اهدای کمک قطعه ای از آن بریده شده و برداشته می شود، با این مضمون که شما با این حرکت جادویی این تکه نان را به انسانی بخشیده اید.

و یا در تابلوی تبلیغاتی دیگری تصویری از دستان یک زندانی نمایش داده شده که با طناب بسته شده است. خیرین با کشیدن کارت اعتباری می توانند طناب را پاره کنند و زندانی را از بند برهانند. این تصویر به این معناست که با اهدای وجه نقد به خیریه در آزاد کردن فردی از زندان شریک شده اند.

در این شیوه، واسطه ای تحت عنوان خیریه را درنظر نگرفته است و طوری نشان می دهد که هر شخص به صورت مستقل این کار خیر را انجام داده است و به فردی کمک کرده. همین کار انگیزه ای مضاعف در افراد ایجاد می نماید و در تشویق آنان برای اهدای کمک، بسیار تأثیر گذار می باشد.

هم چنین نحوه استفاده ی آسان از آن، هیچ زمانی نمی گیرد و این امکان را برای همه فراهم می کند که به راحتی و بدون صرف زمانی طولانی کمک نقدی خود را به خیریه ها برسانند تا در کمک رسانی به افرادی که نیازمند و چشم انتظار هستند، صرف شوند.