ویدیو تبلیغاتی “آیا پپسی اوکیه؟” توسط شرکت تبلیغاتی Goodby Silverstein and Partners  ساخته شده است. در این ویدیو هنرپیشه معروف Steve Carell بازی می کند. این ویدیو تبلیغاتی در حدود 30 ثانیه می باشد که با استفاده از چهره های سرشناس دنیای سینما و موسیقی خواسته بر خوب بودن پپسی در مقابل رقیب قدیمی آن یعنی کوکاکولا تاکید نماید.

همیشه ما در تبلیغات این دو برند معروف دنیا شاهد رقابت زیرکانه ای هستیم که سعی دارند به نوعی با استفاده از فاکتورهای شوخ طبعی و همچنین چهره های سرشناس برتری خود را ثابت کنند. از طرف دیگر همیشه این رقابت برای مخاطب جالب بوده است و سال هاست که این ویدیو ها در حال تولید هستند و هنوز برای بیننده تکراری نشده اند.

به طور کلی ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه می توانند در معرفی خدمات ، محصولات و همچنین برندسازی بسیار موثر باشند از طرف دیگر این ویدیوها می توانند در شبکه های اجتماعی ویرال شوند و در کوتاهترین زمان ممکن میلیون ها نفر در سراسر دنیا این ویدیو هارا ببیند.

اگر شما هم قصد ساخت ویدیوهای تبلیغاتی برای برند یا محصول خود را دارید می توانید با شماره 72316-021 تماس بگیرید تا مشاوران ما در هوراد شما را راهنمایی نمایند.